eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak przeliczyc mA na stopnie celsiuszaRe: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.238
    !not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
    Date: Wed, 22 Jun 2016 12:37:52 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 39
    Message-ID: <nkdppp$v0n$1@news.chmurka.net>
    References: <0...@g...com>
    <nkbu0k$90n$1@news.chmurka.net>
    <1ej0lck8zgpqt.430i1ybc5oue$.dlg@40tude.net>
    <nkck4m$ig2$1@node1.news.atman.pl> <nkdfod$rco$1@news.chmurka.net>
    <f...@g...com>
    <576a62e5$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 22 Jun 2016 10:37:45 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.238"; logging-data="31767";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:701590
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:576a62e5$0$12560$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2016-06-22 o 10:06, s...@g...com pisze:
    > [...]
    >
    >> Niestety nauczyciele w podstawówce są słabej jakości bo nie dość że
    >> zadają niekompletne zadania albo źle sformułowane to jeszcze jak sie
    >> grzecznie napisze ze zadanie niedobre to nie potrafia sie przyznać do
    >> błędu.
    >> A dla mnie oczywiste jest jak grupa 5-6 dorosłych tak samo rozumie
    >> zadanie z klasy 3-4-5 podstawówki i jest to rozumienie niepoprawne wg
    >> nauczyciela to jednak zadanie jest kiepskie a nie rozumy tych dorosłych
    >> :)
    >
    > Błędy w zadaniach zdarzają się, niestety, stosunkowo często i na
    > wszystkich poziomach nauczania. Szczególnie irytujące jest to na maturze,
    > której wynik ma istotne znaczenie dla życia młodego człowieka. Jestem
    > chemikiem, praktycznie w każdym zestawie pytań maturalnych znajduję
    > niedoprecyzowania, lub zwyczajne błędy. Po części jest to związane ze
    > znacznymi uproszczeniami w nauczaniu chemii, zwłaszcza organicznej, w
    > liceum. Wówczas trzeba pisać to, co jest w kluczu (który jest tajny nawet
    > po egzaminie). Jeśli uczeń wie sporo więcej, niż jest w podstawie
    > programowej, i napisze odpowiedź pełniejszą niż w kluczu, egzaminator nie
    > może wpisać najwyższej ilości punktów, ma natomiast obowiązek
    > skontaktowania się z ekspertem wojewódzkim który rozstrzyga problem.
    > Ciekawe, ilu egzaminatorów to robi (jest niedziela po południu,
    > egzaminator siedział w komisji cały piątek i sobotę, a wie że możliwość
    > złożenia odwołania jest mocno teoretyczna)...
    >
    "Od zawsze" uważam, że zastąpienie egzaminów wstępnych wynikami z matury to
    wyjątkowa niesprawiedliwość.
    Trafiają się lata, że matura (z matematyki) wyjątkowo łatwa (chyba 2013),
    lub wyjątkowo trudna.
    Potem wszyscy z rocznika łatwej matury są uprzywilejowani. Ktoś taki
    wylatuje po roku studiów bo nic nie umie i za rok znów jest na pierwszym
    roku bo ma więcej punktów od lepszych od niego ludzi z kolejnego rocznika.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: