  • Data: 2016-06-22 12:37:52
    Temat: Re: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:576a62e5$0$12560$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2016-06-22 o 10:06, s...@g...com pisze:
    > [...]
    >
    > Błędy w zadaniach zdarzają się, niestety, stosunkowo często i na
    > wszystkich poziomach nauczania. Szczególnie irytujące jest to na maturze,
    > której wynik ma istotne znaczenie dla życia młodego człowieka. Jestem
    > chemikiem, praktycznie w każdym zestawie pytań maturalnych znajduję
    > niedoprecyzowania, lub zwyczajne błędy. Po części jest to związane ze
    > znacznymi uproszczeniami w nauczaniu chemii, zwłaszcza organicznej, w
    > liceum. Wówczas trzeba pisać to, co jest w kluczu (który jest tajny nawet
> [...]
    "Od zawsze" uważam, że zastąpienie egzaminów wstępnych wynikami z matury to
    wyjątkowa niesprawiedliwość.
    Trafiają się lata, że matura (z matematyki) wyjątkowo łatwa (chyba 2013),
    lub wyjątkowo trudna.
    Potem wszyscy z rocznika łatwej matury są uprzywilejowani. Ktoś taki
    wylatuje po roku studiów bo nic nie umie i za rok znów jest na pierwszym
    roku bo ma więcej punktów od lepszych od niego ludzi z kolejnego rocznika.
    P.G.