eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak przeliczyc mA na stopnie celsiuszaRe: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: p...@w...up.wroc [kropka] pl
    Subject: Re: jak przeliczyc mA na stopnie celsiusza
    References: <0...@g...com>
    <nkbu0k$90n$1@news.chmurka.net>
    <1ej0lck8zgpqt.430i1ybc5oue$.dlg@40tude.net>
    <nkck4m$ig2$1@node1.news.atman.pl> <nkdfod$rco$1@news.chmurka.net>
    <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Organization: Uniwersytet Przyrodniczy
    Date: Wed, 22 Jun 2016 12:05:24 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.1.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <576a62e5$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggl53.up.wroc.pl
    X-Trace: 1466589925 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12560 156.17.185.53:4471
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:701582
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-06-22 o 10:06, s...@g...com pisze:
    [...]

    > Niestety nauczyciele w podstawówce są słabej jakości bo nie dość że zadają
    niekompletne zadania albo źle sformułowane to jeszcze jak sie grzecznie napisze ze
    zadanie niedobre to nie potrafia sie przyznać do błędu.
    > A dla mnie oczywiste jest jak grupa 5-6 dorosłych tak samo rozumie zadanie z klasy
    3-4-5 podstawówki i jest to rozumienie niepoprawne wg nauczyciela to jednak zadanie
    jest kiepskie a nie rozumy tych dorosłych :)

    Błędy w zadaniach zdarzają się, niestety, stosunkowo często i na
    wszystkich poziomach nauczania. Szczególnie irytujące jest to na
    maturze, której wynik ma istotne znaczenie dla życia młodego człowieka.
    Jestem chemikiem, praktycznie w każdym zestawie pytań maturalnych
    znajduję niedoprecyzowania, lub zwyczajne błędy. Po części jest to
    związane ze znacznymi uproszczeniami w nauczaniu chemii, zwłaszcza
    organicznej, w liceum. Wówczas trzeba pisać to, co jest w kluczu (który
    jest tajny nawet po egzaminie). Jeśli uczeń wie sporo więcej, niż jest w
    podstawie programowej, i napisze odpowiedź pełniejszą niż w kluczu,
    egzaminator nie może wpisać najwyższej ilości punktów, ma natomiast
    obowiązek skontaktowania się z ekspertem wojewódzkim który rozstrzyga
    problem. Ciekawe, ilu egzaminatorów to robi (jest niedziela po południu,
    egzaminator siedział w komisji cały piątek i sobotę, a wie że możliwość
    złożenia odwołania jest mocno teoretyczna)...

    P.P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: