  • Data: 2013-02-25 12:45:47
    Temat: Re: jak pozbyc sie zaklocen w kablu audio?
    Od: "AC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jedynym i najbardziej skutecznym rozwiązaniem jest tzw. D-box, a po naszemu
    transformator separujący 1:1. Mam z tym zjawiskiem do czynienia od zawsze
    (podłączam kompy do systemów nagłaśniających) i skutecznie je usuwam w ten
    sposób pewny i działa. Moim zdaniem wszystkie powyższe posty to półśrodki.
    Przekonaj się i wypróbuj. Takowy transfomator bywał w starych telefonach
    (600 ohm uzwojenia) lub bywał w firmie Monacor, albo w sklepach ze sprzętem
    muzycznym pod nazwą D-box i to dopiero rozwiąże Twój problem.
    pozdr AC