eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego... › Re: jak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...
  • Data: 2011-10-08 09:27:35
    Temat: Re: jak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-07 16:17, Albercik pisze:
    > Witam
    > Jakiś czas temu zobaczyłem uszkodzone wygłuszenie pod maską samochodu,
    > było to małe uszkodzenie, olałem sprawę. Dziś otwieram maskę, a tam na
    > silniku i w okolicy świeże ślady błota(padało w nocy) - coś z brudnymi
    > łapami łaziło pod maską.
    >
    > Podpowiedzcie, czy to co oferują na necie jako odstraszacz
    > ultradźwiękowy, to zdaje egzamin? Ewentualnie komu się skutecznie udało
    > pozbyć takiego lokatora i w jaki sposób? Jakieś zapachy może?
    >
    > Wiem że temat wałkowany, ale może jakaś nowa skuteczna metoda się
> [...]

    Kiedyś miałem w aucie zainstalowane coś przez poprzedniego właściciela,
    papiery w języku nienawiści (niemiecki) więc dla mnie abstrakcja,
    nazywało się to to "marderschutz sensor" czyli coś chyba na kuny,
    widziałem fakturę za montaż na circa 800eur.

    Czy działało?
    Pojęcia nie mam, nigdy co prawda żadna kuna ani mysz pod maską nie
    chciała się zadomowić, natomiast koty łaziły mi po masce stadami, a za
    to ile przejechałem ich na drodze w ciągu 2 lat to by mnie animalsi
    żywcem zjedli (oczywiście nie celowo je przejeżdżałem) Teraz mam inne
    auto i koty już go tak nie lubią a kuny i myszy też się nie zadomawiają ;)

    Co do jakiegoś prostego sposobu, kup trutkę na szczury (takie suche
    groszki jak pellet) wsyp tego pod wygłuszenie maski i czekaj, co kilka
    dni sprawdzaj czy jakieś futro nie wystaje spod maski i będziesz miał
    święty spokój. ;)
    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis