eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...Re: jak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...
  • Data: 2011-10-08 14:08:44
    Temat: Re: jak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...
    Od: "Andrzej Guziak" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4e8f1eca$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:j6n1lb$9e$1@node2.news.atman.pl...

    > W sklepach zoologicznych i/lub u weterynarza dostaniesz repelent, w sprayu
    > lub w formie stałej, który odstrasza/zniechęca takie stwory. Domowym
    > sposobem może być zachęcenie kota, żeby poocierał się o te miejsca (ale
    > jak go do tego zachęcisz, tego nie wiem ;-)
    >
    > --
    > Yogi(n)

    Szczur, kuna itp. wchodzi do samochodu szukając kryjówki
    (nory). Ciepło, sucho i bezpiecznie.

    Najprościej jak można:

    Wpuść do wnętrza auta psa.
    Pies wprawdzie szczura, kuny prawdopodobnie nie
    zobaczy ale wywęszy. Pozwól mu połazić po tapicerce.
    Chodzi o to, by w autku unosił się przez jakiś czas zapach
    psa, taki zapach to zagrożenie.
    Kryjówka przestała być bezpieczna.

    Ja tak wygoniłem szczura spod tablicy rozdzielczej.
    Przechodził otworem na wiązkę kabli pomiędzy
    kabiną samochodu a komorą silnika.

    Zapach pieska dał mu do myślenia.
    Zmienił lokal.

    Pozdrawiam