eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego... › Re: jak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...
  • Data: 2011-10-08 11:10:48
    Temat: Re: jak pozbyć się lokatorów z samochodu - kuna czy coś podobnego...
    Od: "made myself" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Albercik <n...@g...pl> napisał(a):

    > Wiem że temat wałkowany, ale może jakaś nowa skuteczna metoda się
    > pojawiła ostatnio? Nie chce eksperymentować, a raz na zawsze pozbyć się
    > problemu.

    Mnie kuny czy jakieś inne paskudztwo jadło kable WN, pomogło umieszczenie
    w komorze silnika kostki do WC z tesco. Im tańsza i bardziej śmierdząca
    chemią,
    tym lepiej. Ja zapłaciłem chyba około złotówki za 3 sztuki.
    Tylko należy pamiętać, żeby je zmieniać regularnie, tak co 2-3 miesiące.
    Najpierw miałem spokój, ale po pół roku, gdy kostka zwietrzała, znowu coś tam
    łaziło. Działał też u mnie środek na kuny firmy Arox, taki jak tu na zdjęciu:
    http://nokautimg2.pl/p-aa-0e-aa0e3ac55a2e9c9a33f28f4
    ae76da3c1500x500/arox-
    odstrasza-kuny.jpg
    Kupiłem chyba w Castoramie, produkcji niemieckiej, koncentratem trochę
    pokapałem w kilku miejscach pod maską, natarłem nim kable i było ok.

    Pozdrawiam,
    made_myself