  • 1. Data: 2013-06-05 21:39:11
    Temat: jak podpiąć fdd 5,25"
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i na koniec zagadka: jak podpiąć do nowej płyty (gigabyte ga-965p-s3)
    dwie stacje dyskietek 3,5 i 5,25? szukam jakiegoś kontrolera na PCI, ale nic
    nie mogę namierzyć... może Ktoś ma pomysł?

  • 2. Data: 2013-06-05 21:51:53
    Temat: Re: jak podpiąć fdd 5,25"
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "identyfikator: 20040501" napisał:

    > jak podpiąć do nowej płyty (gigabyte ga-965p-s3) dwie stacje dyskietek 3,5
    > i 5,25?

    Do tego czarnego złącza pod gniazdami pamięci. Ale czy BIOS tej płyty
    wspiera stacje 5,25 - tej informacji musisz sam poszukać w instrukcji.

    > szukam jakiegoś kontrolera na PCI,

    Po co?

    JoteR

  • 3. Data: 2013-06-05 21:54:22
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <koo44v$eud$1@node1.news.atman.pl>, identyfikator: 20040501
    napisał(a):

    > no i na koniec zagadka: jak podpiąć do nowej płyty (gigabyte ga-965p-s3)
    > dwie stacje dyskietek 3,5 i 5,25? szukam jakiegoś kontrolera na PCI, ale nic
    > nie mogę namierzyć... może Ktoś ma pomysł?

    Ale ta płyta ma złącze FDD, więc jaki jest problem?
    Nie wystarczy kabel FDD z 2 złączami (dla 3.5 i 5.25")? Dawniej tylko
    takie były kable, więc wystarczy poszukać kogoś, kto ma stary sprzęt
    (żeby to było tydzień wcześniej, to miałbym, bo wyrzucałem na śmietnik
    razem z 4 napędami 5.25") :))

    Jacek

  • 4. Data: 2013-06-05 21:56:17
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > (żeby to było tydzień wcześniej, to miałbym, bo wyrzucałem na śmietnik
    > razem z 4 napędami 5.25") :))

    szkoda, szkoda,

    mam flopa mam kabel, w BIOSie jest tylko zapis Drive A, nie ma ustawień dla
    Drive B, oczywiście A może być każdego typu, da się ustawić wszystko...
    ciekawe, czy Win XP wykryje drugiego flopa? a może Windows 7 lub 8?

  • 5. Data: 2013-06-05 23:02:49
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > no i na koniec zagadka: jak podpiąć do nowej płyty (gigabyte ga-965p-s3)
    > dwie stacje dyskietek 3,5 i 5,25? szukam jakiegoś kontrolera na PCI, ale
    > nic nie mogę namierzyć... może Ktoś ma pomysł?

    ale wg manula masz:
    ""
    Mostek południowy:

    Intel(R) ICH8
    Kontroler GIGABYTE SATA 3Gb/s
    Gigabitowa karta dźwiękowa Marvell 8056
    8 kanałowa karta dźwiękowa Realtek ALC883

    Jak sprawuje sie:
    Gigabitowa karta dźwiękowa Marvell 8056?

  • 6. Data: 2013-06-05 23:05:42
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > no i na koniec zagadka: jak podpiąć do nowej płyty (gigabyte ga-965p-s3)
    > dwie stacje dyskietek 3,5 i 5,25? szukam jakiegoś kontrolera na PCI, ale
    > nic nie mogę namierzyć... może Ktoś ma pomysł?

    Tak z ciekawości - po co flop, a szczególnie ten 5.25?

  • 7. Data: 2013-06-06 00:15:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > dla Drive B, oczywiście A może być każdego typu, da się ustawić
    > wszystko... ciekawe, czy Win XP wykryje drugiego flopa? a może Windows 7

    Myślę że powinieneś podpiąć tego 5.25" jako pojedynczy napęd,
    szybko skopiować zawartość wszystkich dyskietek (a przynajmniej
    tych, które jeszcze uda Ci się po tych wszystkich latach odczytać)
    na dysk twardy i napęd 5.25" wyrzucić na śmietnik...

    Potem zrób to samo z dyskietkami 3.5" :-)

    Będziesz mieć problem rozwiązany.

  • 8. Data: 2013-06-06 14:35:03
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    > Tak z ciekawości - po co flop, a szczególnie ten 5.25?

    wiedziałem, że padnie to pytanie... zupełnie go nie rozumiem... po prostu,
    żeby mieć kompa z dwoma flopami... czy wszystko musi mieć sens według
    zjednoczonej europy? nie wszystko, mój komputer nie musi być zgodny z
    dyrektywami PO/EU...

  • 9. Data: 2013-06-06 17:37:36
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > żeby mieć kompa z dwoma flopami... czy wszystko musi mieć sens według
    > zjednoczonej europy? nie wszystko, mój komputer nie musi być zgodny z
    Najlepiej wsadź sobie jeden do dupy, a drugim pierdolnij się w czoło,
    debilu....

  • 10. Data: 2013-06-06 20:24:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-06-05 23:05, Jawi pisze:

    > Tak z ciekawości - po co flop, a szczególnie ten 5.25?

    Może potrzebuje?
    Ja mam kompa z 5-cioma portami RS232 i dwoma RS422/485.
    I Flopa też mam, bo robot inaczej nie potrafi zaczytać programu.

    Co do tematu:
    a) - kupić jakiś mały desktop typu dell po leasingowy za 2 stówki i
    wsadzić tam fdd i używać.
    b) - jak to jednorazowa akcja to jak napisał Pszemol - przegrać i zapomnieć.
    c) - jak duża potrzeba w jeden komp to wpakować, wymienić płytę na taką
    co ma złącze FDD i zagada z dwoma floppami.
    d) - Jak nie wchodzi w grę to kontroler ISA-FDD oraz adapter USB2ISA:
    http://arstech.com/install/ecom-prodshow/usb2isar.ht
    ml

    --
    Irokez