  • 1. Data: 2013-06-05 22:41:46
    Temat: Pentium 4 HT 3,2GHz
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy takiego procka można ugotować montując nad nim wiatrak z temperturową
    regulacją obrotów? jak ten procek się grzeje? Ktoś ma i może coś powiedzieć?

  • 2. Data: 2013-06-05 22:42:28
    Temat: Re: Pentium 4 HT 3,2GHz
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    albo inaczej czy będzie jakiś porzytek (cisza) z takiego coolerka?

  • 3. Data: 2013-06-05 22:54:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    > czy takiego procka można ugotować montując nad nim wiatrak z temperturową
    > regulacją obrotów? jak ten procek się grzeje? Ktoś ma i może coś powiedzieć?

    Nie ugotujesz. Ma zabezpieczenia termiczne.

  • 4. Data: 2013-06-05 23:04:31
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > czy takiego procka można ugotować montując nad nim wiatrak z
    > temperturową regulacją obrotów? jak ten procek się grzeje? Ktoś ma i
    > może coś powiedzieć?

    Żebyś ty potrafił logicznie i jasno zadać pytanie...
    A sam procek, tak grzeje się jak cholera. TO znana grzałka.

  • 5. Data: 2013-06-06 17:25:10
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Miałem go na płycie Gigabyte to jak coś tam robiłem czy opglądałem filmy
    rozpędzał się dość mocno wiatrak i temperatura w budzie znacznie rosła,
    miałem dość hałasu więc zmieniłem na dwa rdzenie co prawda ciut słabsze bo 2
    x 2,7 G ale mam cisze i komp przyspieszył znacznie.

  • 6. Data: 2013-06-06 17:29:54
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ma płytę z
    LGA775

    czy możesz mi polecić jakiegoś kilku rdzeniowego procka który jest zimny?

  • 7. Data: 2013-06-06 17:35:00
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy np. core 2 duo to procki 64 bitowe?

  • 8. Data: 2013-06-06 17:35:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 6 Jun 2013 17:29:54 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > ma płytę z
    > LGA775
    >
    > czy możesz mi polecić jakiegoś kilku rdzeniowego procka który jest zimny?

    Wyłącz komputer - każdy będzie wtedy miał temperaturę pokojową.

    [ Wan't to look like a winner? Hang around a loser. (Garfiled) ]

  • 9. Data: 2013-06-06 17:37:11
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-06-06 17:35, identyfikator: 20040501 napisał/a:
    > czy np. core 2 duo to procki 64 bitowe?

    Upierdliwy marudo, czy u Ciebie działa Google?

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2013-06-06 17:49:37
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie chodzi o temperaturę oczywiście, chodzi o poziom hałasu... dziwne jest
    to, że zasilacze niby mają wiatraki 12cm, a wcale nie są ciche i wyraźnie je
    słychać? do tego wiatraki w kieszeniach, też nie mam pomysłu jak je sciszyć,
    ale bez zatrzymania obiegu powietrza...