  • 1. Data: 2013-06-05 11:27:34
    Temat: Poszukiwane sterowniki
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Szukam od kilku dni sterowników do laptopa Aristo Smart 400.
    Strona aristo.pl niestety uboga jest w sterowniki do tego modelu.
    Konkretnie szukam sterowników do karty dźwiękowej przedstawiającej się w
    Aida jako:
    Magistrala 0, urządzenie 30, funkcja 2 Intel 82801FBM ICH6-M - AC'97 Audio
    Controller [B-2]

    oraz karta graficzna:
    Magistrala 0, urządzenie 2, funkcja 0 Intel 82915GM Graphics Controller 0.

    To co do tej pory znalazłem niestety nie było sterownikami, przy okazji
    ściągając sobie całe stosy zupełnie niepotrzebnego oprogramowania do
    komunikacji, konwersji grafiki, przeszukiwania dysków lub chmur a wszystko
    jako typowy crapvare.

    Pomoże ktoś?
    Strona Intela też mało pomocna :(
    --