eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak oni to robią ?Re: jak oni to robią ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
    <itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
    <itdm6f$ogp$1@news.onet.pl> <4dfa6773$1@news.home.net.pl>
    <4dfa6a09$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <gaec8nicxn2o$.fj0ae5okqtwu.dlg@40tude.net>
    <4dfaea53$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <itsif4$mf8$1@news.onet.pl>
    <6h9qdgnpjzy6$.1q9h24dga5ags.dlg@40tude.net> <iu21oa$pa9$1@news.onet.pl>
    <iu27m1$k0m$1@news.onet.pl> <iu4vdv$lvc$1@news.onet.pl>
    <iu5j0g$tun$1@news.onet.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <iu7jq6$7to$1@news.onet.pl> <4e075577$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <iu7l2n$csk$1@news.onet.pl> <4e075bfb$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
    <iu854a$asm$1@news.onet.pl> <4e079ca1$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuah2e$uj4$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: jak oni to robią ?
    Date: Mon, 27 Jun 2011 21:18:12 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    Lines: 27
    Message-ID: <4e08d772$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.249.207
    X-Trace: 1309202290 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2502 83.21.249.207:1853
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379595
    [ ukryj nagłówki ]

    Cavallino wrote:

    >>>> Pytam na ile wg Ciebie znacząca dla pomiaru pokonanej odległosci
    >>>> jest zmiana geometrii koła wynikająca z mniejszej ilości powietrza?
    >>>
    >>> Na pewno nie liniowo, jeśli o to Ci chodzi, kapeć nie zachowuje się
    >>> jak mniejsze koło.
    >>
    >> Czyli "test RoMana" zaliczony :-)
    >
    > Ke?

    Przestudiowałem cały wątek od początku
    i zauważyłem, że na początku twierdzilłeś, że kapeć będzie się obtaczał 5%
    mniejszym
    promieniem, a potem jednak, że kapeć nie zachowuje się jak mniejsze koło.
    Myślałem, że sprawdziłeś kredą obwód odtaczanego słabo
    napompowanego koła - tak jak proponowano niedowiarkom- i stąd zmiana
    stanowiska.
    Widzę, że przybywa ilosć osób, które mają
    problem z tym zjawiskiem, ale nie niech jedni i drudzy sobie trwają
    na swoich pozycjach.

    PS
    Pewnie niedługo do rozstrzygnięcia sporu trzeba będzie uwzględniać zużycie
    opony po tym jednym obrocie. W końcu bieżnika ubywa z każdym obrotem :-0

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: