eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak oni to robią ? › Re: jak oni to robią ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak oni to robią ?
    Date: Sun, 19 Jun 2011 23:49:41 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <itlqtl$cov$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
    <itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
    <itdm6f$ogp$1@news.onet.pl> <4dfa6773$1@news.home.net.pl>
    <4dfa6a09$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <gaec8nicxn2o$.fj0ae5okqtwu.dlg@40tude.net>
    <itet0r$id7$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
    <itf5jv$ear$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
    <itfkoi$20r$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308520181 13087 83.13.241.83 (19 Jun 2011 21:49:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jun 2011 21:49:41 +0000 (UTC)
    X-User: kazik.ucho
    In-Reply-To: <1...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2377205
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-17 17:42, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Arek,
    >
    > Friday, June 17, 2011, 3:27:45 PM, you wrote:
    >
    >>>>>> A jak wytłumaczysz takie zjawisko, jak w jednej oponie jest mniej
    >>>>>> powietrza to zaczyna lekko ściągać?
    >>>>> Zwiększonymi oporami toczenia - czy to nie jest oczywiste?
    >>>> Jeżeli ściąga w jakąś stronę to możliwości są dwie:
    >>>> 1. Ta sama prędkość obrotowa, a różne obwody
    >>>> 2. Takie same obwody a różna prędkość obrotowa
    >>>> Reasumując: Ty twierdzisz, że mimo zmiany promienia obwód pozostaje ten
    >>>> sam a koło się wolniej kręci i hamując pojazd zmienia jego trakcję, a ja
    >>>> obstawiam, jednak pkt. 1 - który nadal jest dla mnie bardziej oczywisty.
    >>> Czytasz to, na co odpowiadasz? Ściąganie jest związane z większymi
    >>> oporami toczenia. Nic do tego obwód nie ma.
    >> Czego nie zrozumiałeś z tego co napisałem? Postaram się prościej jeżeli
    >> chcesz.
    >> Opory toczenia same w sobie nie powodują skrętu, mogą wpłynąć na
    >> prędkość obrotową, czyli pkt. 2. A czy one są na tyle duże, aby jedno z
    >> kół zaczęło się wolniej obracać od innych?...
    >
    > Czy ty masz pojęcie, jak działa układ kierowniczy w samochodzie?
    > Zwiększone opory toczenia z jednej strony powodują powstanie siły
    > doprowadzającej do skrętu samochodu, który musisz powstrzymywać
    > kierownicą. To się nazywa ściąganie.

    No teraz to się popisałeś:)



    > *PLONK!* warning za głupotę.

    Lepiej narysuj sobie tego PLONKA tą swoją magiczną kredą na oponach.
    Może uda Ci się udowodnić jakąś nową teorię, łamiącą podstawy matematyki
    i fizyki.

    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: