    From: "Michał" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak obslugiwac zasilacz lab...?
    Date: Mon, 30 Mar 2009 18:41:09 +0200

    > I jak :-)?

    generalnie ok:) dziala jak koledzy podpowiedzieli, ale np próbuję z tego
    zasilić przetwornicę do hida - zakres napięć 12-19V, prad 3A.
    pobuczy, cos mrygnie ale nie zastartuje, z aku samochodowego ifdzxie bez
    problemu, może zasilacz daje jakby miekki start przy dużym prądzie na
    starcie i dlatego przetwornica nie idzie...
    prad mam ustawiony na maxa, czyli 5A, napiecie na 15.

    generalnie prad jest stabilizowany tak jak ktos sugerowal, zasilacz nie
    odlacza przy przekroczeniu tylko stabilizuje,
    pozdrawiam
    Michał