  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak obslugiwac zasilacz lab...?
    Date: Fri, 27 Mar 2009 23:45:24 +0100

    > Z tego opisu wyraźnie widać, że stabilizuje prąd - podana jest zarówno
    > stabilność prądu jak i dioda opisana jest jako sygnalizująca tryb
    > stabilizacji napięcia. No i przede wszystkim w samym opisie obsługi
    > jest to opisane...

    niech to sprawdzi, instrukcja wspomina o 10 modelach a w opisie juz nie jest
    napisane czym sie rozni DG od G itd.

    Kiedys bylo tak ze po przekroczeniu np 300mA sie to wylaczalo zamiast utrzymac
    300mA (jakies inne modele, nie pamietam). Prosze niech Michal sprawdzi ten swoj
    model (i go jeszcze raz napisze by nie bylo niedomowien).

    Przy okazji to te zasilacze maja albo wyswietlach LED albo LCD. Wg mnie LED
    bedzie czytelniejszy i mniej awaryjny od tego LCD (podswietlenie, gumki itd),
    nie uwazacie tak?