  • Data: 2009-10-05 16:57:51
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > w miare rozchodzone, gdyz sztywny staw skokowy mocno utrudnia wyczucie

    Czesc, No niestety - buty trzymaja i to ostro, prakczynie nie moge
    przycisnac hamulca, wszystko probuje kontrolowac manetka gazu. Puszczenie
    gazu przy przelozeniu na jedynce praktycznie dziala jak nacisniecie
    hamulca.W chwili obecnej z jedynki bez problemu idzie bez sprzegla w pozycji
    stojacej - pewnie ze 10-20 cm ale i tak mam wrazenie ze juz stoi w pionie, z
    dwojki z pewnym zakresie obrotow po przesunieciu sie na siedzisku wystarczy
    poluzowac, amor sie ugnie po odkreceniu takze w gore. Zastanawiam sie
    powaznie nad stelazem - jednak jak poradzic sobie z jego konstrukcja - jesli
    nawierzchnia jest miekka - musialby byc nietypowy. Sciagnalem sobie z
    youtube film szkoleniowy, jednak but faktycznie powaznie blokuje, mozliwosc
    przycisniecia hamulaca: http://www.youtube.com/watch?v=duIk3avS6j0, po pol
    godzinie takich cwiczen mam problemy z dloniami - chyba musze chodzic na
    silownie dloni w szczegolnosci palcow ;-)). Cos mi chodzi ten stelaz kolo
    glowy - jutro zrobie szkic - moze sie cos dorobi. Gdybyscie mieli jakies
    jakis pomysl na szybka bezpieczna nauke - jakies porade - czekam na info,
    Pozdrowienia
    Michal