  • Data: 2009-10-05 19:54:11
    Temat: Re: [OT] Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mzmich88" <U...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:had7g7$1a$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Użytkownik "mzmich88" <U...@p...fm> napisał w wiadomości
    > z czego dorobiles stelaz? czy jest demontowalny czy na stale? jaka jest

    z tego co sie walało po garażu :-) Rurki te jasniejsze na zdjeciu to chyba
    pół calówki, te cieńsze to pręt 12mm. Te jaśniejsze pod motocyklem wchodziły
    w jeszcze jakies grubsze które były juz zamocowane do motura w miejsce
    stelaża kufrów.
    To tyle z zawodnej pamięci, bo to było jakis czas temu juz. Jeszcze pare
    fotek masz na budyn.riders.pl

    Zrób cokolwiek - bo tak naprawde to ma za zadanie nie tyle nie pozwolić na
    przewrotke w tył, a jedynie ostrzec ze jestes juz blisko.
    Czyli robisz coraz mocniejsze podniesienia i w koncu usłyszysz upragnione
    chrrrrrrrr. Króciutkie, zapewniam cie. Potem uczysz sie aby to dochodzenie
    do tego było kontrolowane.
    Najtrudniejsze wydaje mi sie dopasować w kórym miejscu ma cie ograniczać -
    musisz trafic takie tylko tylko poza punktem równowagi.

    Tylko sie nie zabij :-)

    b.