  • Data: 2009-10-05 22:06:10
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Paź, 17:19, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Alez prosze bardzo
    > Uniejowska 4a/33 przyjedz pogadamy o moich Rodzicach
    nie ja do ciebie posrańcu, tylko ty do mnie, ja nie jestem dostawcą
    pizzy (z całym szacunkiem dla tych dzielnych gości...)...

    > I nie nazywaj mnie w ten sposob bo ja na razie w zaden sposob ci nie
    > ublizalem
    co? psia duma urażona?

    > J.w.
    j.w posrańcu... co, strach obleciał filozofie?

    > Szczekanie to nazwa dyskusji ?
    > I wszystko jasne.
    człowieku, wogóle nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz
    zielonego pojęcia, nawet się nie odzywaj... a nie sadzisz się tu jak
    basza turecki,
    jeździj sobie jak chcesz i gdzie chcesz, ale daj się innym czegoś
    nauczyć i rozwijać... głupie? a może ty zjadłeś już wszystkie
    rozumy???
    ... i wzorem Rogala zacytuję klasyków... "nie chce mi się z tobą
    gadać..."