  • Data: 2009-10-05 20:59:17
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekZX9R pisze:

    > W dalszym ciagu nie widze zwiazku z iloscia. Ale moze razi Cie slowo
    > "popisywanie"? Jakos tak na szybko nie znalazlem lepszego :)
    Powtorze, ale poraz ostatni, popisywanie to robienie czegos wyjatkowego
    a nie powszedniego. Dzisiaj nazwalbym popisem piekne >20m endo.
    Zebys dobrze zrozumial, jak Carey Hart zrobil pierwszego backflipa w
    2000r to wydawalo sie to cudem, dzisiaj nie ujmujac nikomu, backflipa
    skacze m.in. nasz Bartek Oglaza. Czaisz roznice miedzy popisem a
    _zwyczajna_ rzecza? Jak jeszcze nie, to prostszego przykladu nie znam.

    > Ja nie neguje, twierdze, ze latanie w miescie jest bezsensu, niebezpieczne i
    > glupie.
    Przeczysz sam sobie. Ale czytajac Twoje posty z prm i pms to nic nowego..

    > NIE MA!!:) Kiedys byly jadac od strony Brzezin do Koluszek ale po jakims
    > czasie sie popsuly.
    To na chuj Ci ZXR? Po miescie wystarczy skuter 50-125 wiec?

    > Ja tego tak nie widze, nie ma fajny - fajniejszy.
    znowu sobie przeczysz, ale troche mniej niz wyzej.

    > Ale czesc zachowan jest po prostu niezbyt madra.
    Ze zacytuje klasykow: " A kim Ty kurwa jestes" zeby oceniac zachowania
    innych?

    > Mam chyba i dopoki ktos mi po odciskach nie depce to luzik.
    Uwazaj, zebys nie nadepnal komus na odcisk Ty :)

    > ALe latania na gumie po miescie nie trawie :)
    A to jest to "Ja nie neguje" - rozumiem, co na to lekarze?

    --
    pozdr
    Rogal