  • 11. Data: 2011-02-11 06:34:23
    Temat: Re: jak nie Samsung Galaxy s to co ?
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    O taaak. Kryzysu tez nie bylo... Ciekawe czemu na calym swiecie gubia.
    Czyzby Koreance naznaczyly Polske jako jedyny kraj, ktory dostanie sprawne
    SGS? ;)

  • 12. Data: 2011-02-11 20:57:37
    Od: regulskij <r...@g...com>

    On Feb 11, 7:34 am, "G Nowak" <g...@g...com> wrote:

    > O taaak. Kryzysu tez nie bylo... Ciekawe czemu na calym swiecie gubia.
    > Czyzby Koreance naznaczyly Polske jako jedyny kraj, ktory dostanie sprawne
    > SGS? ;)
    >
    > --

    U mnie nie ma problemu z fixem, poodbno był na starszym sofice, no,
    ale ja mam telefon od grudnia...

  • 13. Data: 2011-02-11 22:36:58
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 02/11/2011 09:57 PM, regulskij wrote:

    > U mnie nie ma problemu z fixem, poodbno był na starszym sofice, no,
    > ale ja mam telefon od grudnia...

    Ba, nwet hardware w obecnie dostępnych SGSach nie jest _identyczny_ jak
    w pierwszych seriach...

    M.

    Ps:To że _niektóre_ gubią nie znaczy że wszystkie gubią. jakoś przez
    1500km świeżej trasy zgubił fixa dokładnie tam gdzie powinien. W tunelu.

  • 14. Data: 2011-02-12 14:26:45
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "regulskij" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On Feb 11, 7:34 am, "G Nowak" <g...@g...com> wrote:

    U mnie nie ma problemu z fixem, poodbno był na starszym sofice, no,
    ale ja mam telefon od grudnia...

    O to chodzi, że u mnie też w ciągu dwóch miesięcy ani razu nie przytrafiła
    się utrata fixa.
    W poównaniu z Nokią N97, którą miałem wcześniej i zmuszony byłem używać do
    niej GPS na BT, GPS w Samsungu to bajka.
    Może trafiliśmy na jakieś "lepsze" egzemplarze :)

    Pozdrawiam
    Krzysiek