  • 1. Data: 2014-10-10 16:51:51
    Temat: jak najtaniej do IZRAELA?
    Od: x...@g...com

    Jak najtaniej dzwonic/SMSowac do abonenta komorkowego i/lub stacjonarnego w Izraelu?
    Ktora siec w Polsce najtansze stawki oferuje?

    Czy mozna jakos przez Internet np. SMSy slac, np. za darmo przez jakas bramke
    internetowa?
    Pewnie dany operator w Izraelu ma swoja bramke ale jak okreslic operatora w Izraelu
    tylko na podstawie numeru telefonu?

  • 2. Data: 2014-10-10 18:08:34
    Temat: Re: jak najtaniej do IZRAELA?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]
    >jakas bramke internetowa?
    >Pewnie dany operator w Izraelu ma swoja bramke

    Nie badz taki pewny - oni umieja liczyc na czym zarabiaja, a Zydzi to
    ponoc szczegolnie :-P

    J.

  • 3. Data: 2014-10-10 20:11:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 10 Oct 2014 07:51:51 -0700 (PDT), x...@g...com wrote:

> [...]
    internetowa?
    >Pewnie dany operator w Izraelu ma swoja bramke ale jak okreslic operatora w Izraelu

    sprawdz klucz, widze na stronie ze minuta do Izraela kosztuje 10gr

    0,10 PLN / min

    0,50 PLN / SMS

    2,46 PLN / MMS

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-10-10 20:20:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 10 Oct 2014 20:11:08 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

    Izraelu?

    tylko na podstawie numeru telefonu?

    >sprawdz klucz, widze na stronie ze minuta do Izraela kosztuje 10gr

> [...]

    widze jeszcze lyca albo lebara, takie same ceny:

    Stacjonarne: 59gr/min
    Komórkowe: 89gr/min
    SMS: 29gr /SMS

    Smsy za darmo mozna by sprobowac z orange online wysylac jak masz
    numer w orange to po zarejestrowaniu na OO można za darmo z ich bramki
    wysłac 30 smsow/miesiac na caly swiat.
    Do anglii dochodza bez problemu, co do izraela to trzeba by sprobowac

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-10-13 21:18:58
    Od: "Edi" <c e r b e r o n WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    nie dokonca na temat
    ale moze warto popatrzec np tutaj
    http://www.voipgain.com
    Israel (Landline) zl 0.042 netto zl 0.050 brutto
    Israel (Mobile) zl 0.167 netto zl 0.192 brutto

    SMS
    Israel zl 0.147 netto zl 0.168 brutto

    mozesz wykozystac "dzwonienie poprzez bramke"
    http://www.voipgain.com/geo
    dwonisz na polski numer stacjonarny a pozniej wybierasz numer docelowy, da
    sie to zautomatyzowac
    dochodzi koszt polaczenia lokalnego

    Pozdrawiam
    Edmund

    Uzytkownik <x...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

  • 6. Data: 2014-10-15 21:54:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    x...@g...com wrote:
    > Jak najtaniej dzwonic/SMSowac do abonenta komorkowego i/lub stacjonarnego w
    Izraelu?
    > Ktora siec w Polsce najtansze stawki oferuje?

    Nie wiem, jak dzwonić najtaniej, ale np. przez Freeconet na numer
    stacjonarny w Izraelu wychodzi 3 gr/min.
    Pewnie da się znaleźć taniej.