eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak można takie coś zagazować..Re: jak można takie coś zagazować..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Date: Mon, 18 Apr 2011 20:44:27 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak można takie coś zagazować..
    References: <ioc76d$aj2$1@usenet.news.interia.pl>
    <4da9ee64$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <iod0ef$jnl$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4daa0baf$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <iod2n9$nn4$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4daa1b13$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <ioejfa$ieu$1@news.net.icm.edu.pl>
    In-Reply-To: <ioejfa$ieu$1@news.net.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 76
    Message-ID: <4dac868a$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.155.215
    X-Trace: 1303152266 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2456 83.25.155.215:15089
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362793
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-17 13:38, Excite pisze:
    > W dniu 2011-04-17 00:41, Tomasz Pyra pisze:
    >> Zamiarem oczywiście jest ulepszanie.
    >> Tyle że często efekty są nieszczególne.
    >
    > To co mylnie nazywa się tuningiem często jest tylko chęcią wyróżnienia
    > się swojego auta. Czyli wiocha a nie tuning.

    Ale ja nie o tym mówię że ktoś sobie diody wprawia w spryskiwacze albo
    zakłada pierdzący wydech.
    A o sytuacji kiedy sobie ktoś chce poprawiać osiągi silnika.
    Doloty, turba, wałki, wydechy, programy - pomysł całkiem dobry.

    I jak ktoś postanowi przyoszczędzić - czy to na sprzęcie, czy na osobie
    która modyfikacje będzie robić i stroić, to kończy się to pełną gamą
    najrozmaitszych problemów z silnikiem.

    I tu z tuningiem jak z gazowaniem, bo to taka sama modyfikacja silnika.
    Jeżeli to zrobi fachowiec, używając dobrego (czyli pewnie drogiego)
    sprzętu, to będzie dobrze - nawet lepiej niż fabryka, bo chociażby
    wszystko ładnie zestrojone pod ten konkretny egzemplarz.

    Jak to zrobi jakiś paprak, albo użyty sprzęt będzie marny, to będą problemy.

    Bo jak ktoś do nowoczesnego silnika który ma fafnaście rozmaitych
    czujników podłączy coś co wybiórczo jakieś tam czujniki emuluje, coś tam
    włączy, acoś wyłączy żeby ogłupić ECU, no to niech się nie dziwi że
    "ogłupione" ECU mu zaraz odpłaci cudami.

    Zresztą tu sekret "lepszości" instalacji gazowych w nowych samochodach.
    Zazwyczaj jest to dokładnie taka sama przeróbka, zlecana przez dealera,
    robiona przez lokalnego gazownika, albo i robiona własnymi siłami
    serwisu ASO, tylko że zrobiona po prostu dobrze, na porządnym sprzęcie,
    zgodnie ze sztuką, a nie cudowana żeby zaoszczędzić każdą możliwą stówkę.

    >> Tak samo jak i nie brakuje renomowanych gazowników.
    >
    > Oj chyba jednak brakuje :)

    Tzn. jeżeli chodzi o współczesne silniki, to ogólnie brakuje ludzi
    którzy to ogarniają jako całość.
    W jakichkolwiek serwisach.


    >> Druga sprawa to użyty sprzęt - i tu tak samo przy modzeniu samochodów
    >> jak i gazowaniu można iść w taniochę która bankowo będzie powodowała
    >> kłopoty, albo iść w sprzęt droższy, ale lepszy, bardziej przewidywalny
    >> itp.
    >
    > Ja nie mówię o najtańszych instalacjach podciśnieniowych i różnych
    > rzemiosłach "antywybuchowych" tylko o wtrysku sekwencyjnym. Można wydać
    > na IV gen nie mało pieniędzy a i tak będzie to do kitu chodzić. Mało kto
    > decyduje się wydać >4000zł na najlepsze instalacje LPG, o czymś takim
    > jak strojenie na hamowni to już w ogóle można zapomnieć.

    No ale to już najczęściej klient sam sobie winien.
    Gazownik (zakładając takiego który wie co robi) zawsze będzie namawiał
    klienta na lepszą instalacje, bo raz że to się łatwiej stroi, dwa że
    będzie z tym mniej problemów, trzy że gazownik też jest na marży i mu
    się opłaca.

    Ale z drugiej strony stoi klient, którego do gazownika przywiało nie z
    nadmiaru pieniędzy, a raczej z powodu ich braku.
    I tu działa "nasz klient, nasz pan" - klient sobie zażyczy instalacje
    LPG za 2000zł, to będzie miał instalacje za 2000zł.

    Gazownik też mało który ma na tyle dużo klientów żeby go było stać
    takiemu powiedzieć żeby spadał, bo z taką instalacją będą jazdy i on się
    za druciarstwo nie bierze. Bo klient pójdzie do konkurencji i dostanie
    swoje LPG za 2000zł i będzie się woził z różnymi problemami.

    A to wszystko co piszesz jest jak najbardziej dostępne i każdy rozsądny
    gazownik będzie po prostu klaskał uszami ze szczęścia jak przyjdzie
    klient, kupi odpowiedni komputer, odpowiedni osprzęt, zleci przyzwoite
    strojenie i za to wszystko zapłaci.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: