  • 21. Data: 2011-05-31 11:00:34
    Temat: Re: jak leica robi w wała
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 10:03, omega_fan wrote:

    > I cena też podobna.

    No to idź po t-shirt do markowego sklepu. Zwykły, bawełniany,
    przyzwoitej jakości, ale z designerskim nadrukiem (czerwoną kropką
    choćby;). Zresztą daleko nie szukając - byle szmata w dość tandetnym
    River Island potrafi kosztować 100zł.

    Ta sama koszulka u chińczyka z fabryki wychodzi za 3 dolary. Kupisz ją
    na bazarze za 30zł, ale bez designerskiego nadruku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 22. Data: 2011-05-31 11:51:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "StaM" <k...@y...com> wrote in message
    o.googlegroups.com...

    > Samochod Ford i jego kopia pod nazwa Mercury.
    > Niektorych modeli ceny roznia sie znacznie.

    Też mi to wpadło do głowy, jednak różnica w cenie jest zwykle
    nieznaczna a różnice w wykonaniu (materiały, skóra, dodatki)
    są myślę proporcjonalne do różnicy ceny...

  • 23. Data: 2011-05-31 11:58:44
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 31.05.2011 13:00, kamil wrote:

> [...]
    > River Island potrafi kosztować 100zł.
    >
    > Ta sama koszulka u chińczyka z fabryki wychodzi za 3 dolary. Kupisz ją

    Za ile? Para skarpetek w kontenerze w Gdyni kosztuje 17 groszy. Więc
    koszulka to kosztuje z 1,5 zł.

    > na bazarze za 30zł, ale bez designerskiego nadruku.

    Po 10 zł czyste koszulki w detalu. W supermarketach czasami w promocji
    są po 8 zł.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 24. Data: 2011-05-31 12:29:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Po 10 zł czyste koszulki w detalu. W supermarketach czasami w promocji
    > są po 8 zł.

    W decathlonie po dychu. Jakos w sam raz na 2-3 prania ;)

    Chetnie bym kupil lepsze jakosci koszulki, moga byc "firmowe"
    ale _bez_zadnych_ nadrukow, nawet "designerskich". I niema...

  • 25. Data: 2011-05-31 12:52:07
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 13:29, Jakub Jewuła wrote:

    > W decathlonie po dychu. Jakos w sam raz na 2-3 prania ;)
    >
    > Chetnie bym kupil lepsze jakosci koszulki, moga byc "firmowe"
    > ale _bez_zadnych_ nadrukow, nawet "designerskich". I niema...

    Swego czasu Fruit of the Loom sprzedawało w różnych sklepach i
    outletach, ale od kilku lat jakość niestety powoli spada.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 26. Data: 2011-05-31 12:54:00
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > miec Leicę to płać. Słuchawki creative aurvana i denon (modelu nie
    > pamiętam) to ten sam produkt z fabryki Fostera. Denon kosztuje 700,
    > creative 200. Denon ma drewniane akcenty i to wystarczy.

    z innej branży. prażone orzeszki ziemne w puszcze w aldiku 2,5zł noname a w
    piotrze i pawle 9zł marka felix. oba maja nadrukowane wyprodukowano w felix
    polska.

    w smaku nie wyczułem róznicy ;-)

  • 27. Data: 2011-05-31 12:55:04
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-05-31 14:29, Jakub Jewuła pisze:

    > W decathlonie po dychu. Jakos w sam raz na 2-3 prania ;)
    >
    > Chetnie bym kupil lepsze jakosci koszulki, moga byc "firmowe"
    > ale _bez_zadnych_ nadrukow, nawet "designerskich". I niema...

    Już wiem, san sobie nadruki robisz ;)

    JD

  • 28. Data: 2011-05-31 12:59:03
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 13:55, JD wrote:

    > Już wiem, san sobie nadruki robisz ;)

    Z kradzionych zdjęć!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 29. Data: 2011-05-31 13:17:49
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Już wiem, san sobie nadruki robisz ;)

    Robilem, ale zarzucilem sitodruk jakis czas temu ;)

  • 30. Data: 2011-05-31 13:35:13
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 31 May 2011 14:29:40 +0200, Jakub Jewuła wrote:
    > W decathlonie po dychu. Jakos w sam raz na 2-3 prania ;)
    >
    > Chetnie bym kupil lepsze jakosci koszulki, moga byc "firmowe"
    > ale _bez_zadnych_ nadrukow, nawet "designerskich". I niema...

    Musi byc bawelna? Jesli nie, to polecam: http://attique.pl/ (do kupienia
    na allegro, bo nie wiem czy Attiki maja swoj sklep internetowy).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns