  • 11. Data: 2011-05-30 19:29:57
    Temat: Re: jak leica robi w wała
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-30 20:40:07 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Oj, cały czas testosteron, kogo bardziej stać...
    Mnie nie stać i nie zależy mi na tym, aby było mnie stać na lejka za
    2,5k (mam inne priorytety). Smętnym kalafiorem mi to zwisa.
    A gdybym był postawiony pod ścianą, to wybrałbym lejka, bo nie ma
    wieśniackiego napisu 16x FullHD. Nie ma czerwonego napisu wokół
    obiektywu i oliwkowego L. Nie jest pstrokaty jak choinka. Dwa nie
    miałem w rękach, ani jednego, ani drugiego, więc nie powiem, czy są tam
    wartości dodane, może są. Po samych parametrach ciężko coś powiedzieć.

    > A tu chodzi o to, że dawniej jakość znaczyła coś ponad markę -
    > wykonanie, projekt, wartości dodane. Tu nie mamy zupełnie nic poza
    > dodanym oprogramowaniem do peceta.
    Teraz też tak jest, może w omawianym przypadku nie, nie wiem ale często
    tak jest. Ostatnio byłem mocno zaskoczony jak obejrzałem sobie w środku
    nowiutkiego Plextora. Naprawdę warto było dać za niego 2x tyle co za
    Benq.

    > Taki sam sprzęt kosztuje więcej, bo nazywa się inaczej. Jeśli się
    > zgadzacie z tym zjawiskiem - nie ma sprawy. Tylko za chwilę to nie
    > firmy będą robić w wała, tylko klienci sami siebie wierząc, że droższe
    > zawiera tajemnicze coś. Właściwie to nie za chwilę, to się dzieje już.

    A masz jakiś realny wpływ na to? Bo mnie już dawno przestało się
    chcieć. Tam gdzie widzę różnicę i jest mi ona nieobojętna, to płacę
    więcej. Tam gdzie jej nie dostrzegam nie zapłacę.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-05-30 19:44:17
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 30 Maj, 20:18, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Spotykają się dwaj kumple w knajpie.
    > - Masz taki sam krawat jak mój, ile dałeś?
    > -100$
    > - No to dałeś się nabrać, ja zapłaciłem 1000$
    hahahahaha!

    > I teraz mi odpowiedz, czego Ci tak naprawdę żal? Że Cię nie stać być
    > zrobionym w wała?

    > Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    > Pozdrawiam
    > JAwww.skanowanie-35mm.pl

    ...teraz ja Cie zapraszam na piwo, moze byc cala beczka?
    StaM

  • 13. Data: 2011-05-30 20:13:46
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    > A tu chodzi o to, że dawniej jakość znaczyła coś ponad markę -
    > wykonanie, projekt, wartości dodane.

    Dawniej jakość była utożsamiona z marką, zaryzykuję stwierdzenie że
    jakąkolwiek marką. Teraz jakość to średnia albo górna półka produktów
    danej marki.

> [...]
    > sprawy. Tylko za chwilę to nie firmy będą robić w wała, tylko klienci
    > sami siebie wierząc, że droższe zawiera tajemnicze coś. Właściwie to nie

    Niewazne co dodali, jest marka Leica i nic nie muszą dodawać. Chcesz
    miec Leicę to płać. Słuchawki creative aurvana i denon (modelu nie
    pamiętam) to ten sam produkt z fabryki Fostera. Denon kosztuje 700,
    creative 200. Denon ma drewniane akcenty i to wystarczy.
    Masz możliwość wyboru.

    Tomek

  • 14. Data: 2011-05-30 20:32:00
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 30/05/2011 17:53, Janko Muzykant wrote:

    > A teraz wskaż dokładnie takie same samochody (różniące się pokrowcem na
    > fotelach) sprzedawane pod różną marką przy różnicy ceny 100%. Bo coś
    > Twoje przykłady nie całkiem na temat :)

    Fabia/Polo? Octavia/Golf? Ta sama płyta podłogowa, te same silniki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 15. Data: 2011-05-30 20:37:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 21:29:57 +0200, JA napisał(a):

> [...]
    > tak jest. Ostatnio byłem mocno zaskoczony jak obejrzałem sobie w środku
    > nowiutkiego Plextora. Naprawdę warto było dać za niego 2x tyle co za

    No proszę, a był taki czas, że Plextor od Benq różnił się tylko firmware i
    dodanym oprogramowaniem. Ach, jeszcze ceną się różnił ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 16. Data: 2011-05-30 20:43:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 22:13:46 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > pamiętam) to ten sam produkt z fabryki Fostera. Denon kosztuje 700,
    > creative 200. Denon ma drewniane akcenty i to wystarczy.

    Creative Aurvana Live! jak już i Denon AH-D1000 - nic mi nie wiadomo o
    drewnianych akcentach w tych drugich. Różnice są w logo i wykończeniu (CAL!
    są na wysoki połysk, Denon matowy). Grają, rzecz jasna, identycznie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 17. Data: 2011-05-30 21:21:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-30 22:32, kamil pisze:
    > Fabia/Polo? Octavia/Golf? Ta sama płyta podłogowa, te same silniki.

    Coś mnie to nie przekonuje :)

    --
    pozdrawia Adam
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 18. Data: 2011-05-31 02:44:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Jasio kupic aparat, leci na pl.rec.foto.cyfrowa pochwalic sie:
    - chlopaki, kupilem fajny aparat, podoba mi sie!

    A na to Grupawa Madrosc Swiadomego Konsumenta:
    - nie ciesz sie - i tak masz raka ;)

  • 19. Data: 2011-05-31 08:48:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com> napisał w

    > Fabia/Polo? Octavia/Golf? Ta sama płyta podłogowa, te same
    > silniki.

    Tylko sprawdz jeszcze wyposazenie i szczegoly.
    Przychodzi klient po dobra i tania skode, a wychodzi z autem
    drozszym od polo :-)
    Ewentualnie np audi nie jest oferowane w tak okrojonej wersji jak
    najtansza szkoda.

    Albo np taki drobiazg - klapa silnika podpierana "patykiem" czy na
    sprezynach gazowych ?

    Zdarza sie ze i towar ten sam towar ma rozna jakosc - wyjdzie
    swietny nakleimy nalepke powiedzmy "leica", wyjdzie sredni -
    przykleimy "Benq", wyjdzie zly - sprzedamy Amazonowi :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-05-31 09:03:31
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 05/30/2011 10:32 PM, kamil wrote:

    > Fabia/Polo? Octavia/Golf? Ta sama płyta podłogowa, te same silniki.

    I cena też podobna.