  • 1. Data: 2011-05-30 15:46:02
    Temat: jak leica robi w wała
    Od: "Zygmek" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wyszła sobie leica v-lux 30,
    niby super ale to to samo co panasonic dmc-tz20 ;)
    ale kosztuje 2 razy tyle
    http://img718.imageshack.us/img718/8341/panasonicvsl
    eicacopy.jpg
    tu zdjęcia
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12882&panasonic-
    lumix-dmc-tz20-i-leica-v-
    lux-30-zdjecia-przykladowe

  • 2. Data: 2011-05-30 15:48:36
    Temat: Re: jak leica robi w wała
    Od: "Zygmek" <w...@W...gazeta.pl>

    opdowiedz leic-y ;)
    http://pokazywarka.pl/u6ob8g/

  • 3. Data: 2011-05-30 15:51:17
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 30/05/2011 16:48, Zygmek wrote:
    > opdowiedz leic-y ;)
    > http://pokazywarka.pl/u6ob8g/

    A Skoda to przeciez taki VW, a VW to tez Bugatt. W zasadzie Fabia
    dowiezie cię z domu do pracy tak samo, jak Veyron, więc po co przepłacać?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2011-05-30 15:53:42
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 30 Maj, 17:48, "Zygmek" <w...@W...gazeta.pl> wrote:
    > opdowiedz leic-y ;)http://pokazywarka.pl/u6ob8g/

    ...no i ?
    StaM

  • 5. Data: 2011-05-30 16:07:18
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 30 May 2011 15:48:36 +0000 (UTC), Zygmek napisał(a):

    > opdowiedz leic-y ;)
    > http://pokazywarka.pl/u6ob8g/

    nie wiem ja w tym wypadku ale to oprogramowanie dodatkowe to normalny pełny
    lightroom. Wydaje mi sie ze to co nie co tłumaczy.

  • 6. Data: 2011-05-30 16:14:59
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 30 Mai, 17:46, "Zygmek" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > wyszła sobie leica v-lux 30,
    > niby super ale to to samo co panasonic dmc-tz20 ;)
> [...]

    przeciez to podstawowa zasada i caly sens marketingu:

    sprzedaje sie nie produkt a marke.

    wielu sobie poprawia w ten sposob samopoczucie , kupujac markowe
    rzeczy.
    markowe tzn pod znana marka , ale to w cale nie znaczy ze musza byc
    lepsze.
    od czasu do czasu mozna sie natknac na testy porownawcze tych samych
    modeli marki panasonic i leica.
    Nie zdziwilo mnie, ze minimalnie formalnie na punkty wygral
    panasonic , jakies niewielkie roznice w menue zadecydowaly.
    Leica zbilansowala poprzedni rok rekordowym zyskiem.

  • 7. Data: 2011-05-30 16:53:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-30 17:51, kamil pisze:
    > A Skoda to przeciez taki VW, a VW to tez Bugatt. W zasadzie Fabia
    > dowiezie cię z domu do pracy tak samo, jak Veyron, więc po co przepłacać?

    A teraz wskaż dokładnie takie same samochody (różniące się pokrowcem na
    fotelach) sprzedawane pod różną marką przy różnicy ceny 100%. Bo coś
    Twoje przykłady nie całkiem na temat :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jak wyjaśnić słowo ''deficyt''? - więc wyobraźmy sobie słowo

  • 8. Data: 2011-05-30 17:15:33
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 30 Maj, 18:53, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A teraz wskaż dokładnie takie same samochody (różniące się pokrowcem na
    > fotelach) sprzedawane pod różną marką przy różnicy ceny 100%. Bo coś
> [...]

    Samochod Ford i jego kopia pod nazwa Mercury.
    Niektorych modeli ceny roznia sie znacznie.
    StaM

  • 9. Data: 2011-05-30 18:18:37
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-30 17:46:02 +0200, "Zygmek" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > wyszła sobie leica v-lux 30,
    > niby super ale to to samo co panasonic dmc-tz20 ;)
> [...]

    Spotykają się dwaj kumple w knajpie.
    - Masz taki sam krawat jak mój, ile dałeś?
    -100$
    - No to dałeś się nabrać, ja zapłaciłem 1000$

    I teraz mi odpowiedz, czego Ci tak naprawdę żal? Że Cię nie stać być
    zrobionym w wała?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-05-30 18:40:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-30 20:18, JA pisze:
    > I teraz mi odpowiedz, czego Ci tak naprawdę żal? Że Cię nie stać być
    > zrobionym w wała?

    Oj, cały czas testosteron, kogo bardziej stać...
    A tu chodzi o to, że dawniej jakość znaczyła coś ponad markę -
    wykonanie, projekt, wartości dodane. Tu nie mamy zupełnie nic poza
    dodanym oprogramowaniem do peceta. Taki sam sprzęt kosztuje więcej, bo
    nazywa się inaczej. Jeśli się zgadzacie z tym zjawiskiem - nie ma
    sprawy. Tylko za chwilę to nie firmy będą robić w wała, tylko klienci
    sami siebie wierząc, że droższe zawiera tajemnicze coś. Właściwie to nie
    za chwilę, to się dzieje już.

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię ciszę i spokój; marzę o małym domku pomiędzy cmentarzem, a kostnicą/