  • Data: 2009-01-21 15:41:45
    Temat: Re: jak fotografowac zime
    Od: Andrzej Ozieblo <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale czy moglbys spokojnie przeczytac ten artykul raz jeszcze i
    > wypunktowac, czego jeszcze sie z niego dowiedziales.

    Troche sie dowiedzialem, a wlasciwie upewnilem:

    - nie trzymac aparatu zbyt blisko ciala, bo moze zaparowac
    - gdy nie ma slonca zmien balans bieli na "pochmurne"
    - gdy jest daj automat lub "sloneczne"
    - fotografuj ludzi z wymuszonym flashem, gdy robisz im bliskie zdjecia
    pod slonce. Proste, ale nie wiedzialem, a w kazdym razie nie stosowalem.

    Zabraklo mi jasnej wskazowki czy stosowac opcje "snieg" czy nie. W moim
    Canon A710 ona jest i dalej nie wiem czy stoswac. Artykul raczej zacheca
    do tej opcji.

    Tyle wyczytalem dla siebie. Nie zapominaj jednak, ze mam sie za
    doswiadczonego amatora w cykologii zdjec. Cykam zdjecia od wielu, aiwelu
    lat. W dawnych czasch sam wywolywalem zdjecia. Na cyfrowka sie troche
    znam, przynajmniej teoretycznie. Artykul jest pisany dla poczatkujacych,
    wiec ja nie jestem dobrym targetem.

    A Ty wyobraz sobie, ze sam mialbys napisac taki artykul. Ciekaw jestem
    co bys w nim umiescil? Jak bardzo roznilby sie od rzeczonego?

    Andrzej