  • Data: 2009-01-21 21:32:52
    Temat: Re: jak fotografowac zime
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Ozieblo pisze:
    > T...@s...in.the.world pisze:
    > - gdy nie ma slonca zmien balans bieli na "pochmurne"
    > - gdy jest daj automat lub "sloneczne"

    Na śniegu jak nigdy wb działa na ogół sprawnie. Co nie znaczy, że zawsze
    tak chcemy mieć na zdjęciach.

    > - fotografuj ludzi z wymuszonym flashem, gdy robisz im bliskie zdjecia
    > pod slonce. Proste, ale nie wiedzialem, a w kazdym razie nie stosowalem.

    Rzadko wygląda to dobrze.

    > Zabraklo mi jasnej wskazowki czy stosowac opcje "snieg" czy nie. W moim
    > Canon A710 ona jest i dalej nie wiem czy stoswac. Artykul raczej zacheca
    > do tej opcji.

    Wszystkie opcje ''śnieg'', ''na plaży w skarpetkach'' i ''dwanaście
    szarych myszek na tle zachodzącego merkurego'' to ogłupiacze - nauka
    wykorzystania trybów półmanualnych to żadna filologia chińska.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl