    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak dziala myszka?
    Date: Wed, 20 Jan 2016 16:20:43 +0100

    W dniu 2016-01-20 o 15:42, __Maciek pisze:

    > Tu się nie wypowiem, laptopa używam rzadko, do pracy wolę komputer
    > stacjonarny, ale widzę że ludzie na ogół zwijają przewody od zasilaczy
    > laptopowych i innych urządzeń w taki sposób, że mocno przełamują je
    > tuż przy obudowie urządzenia. Po prostu mocno nawijają je na obudowę.
    > Mnóstwo takich zasilaczy naprawiałem. Być może z myszami robią
    > podobnie. Ja staram się przewodów nie załamywać.

    Wyciągasz zasilacz a jego kabel splątany jest z kabelkiem od myszki. I
    wyciąga ci się dyndająca na końcu kabelka myszka. No chyba ze myszkę
    sobie za każdym razem wkładasz do worka strunowego. Były swego czasu
    myszki ze zwijanym kabelkiem, ale też były nietrwałe. Kabelek był
    znacznie cieńszy. Oprócz nietrwałego kabla to z kabelkiem od myszy jest
    mniej komfortowo w prowizorycznych warunkach, w których korzysta się z
    laptopa.

    --
    pozdrawiam
    MD