  • 81. Data: 2010-09-19 22:40:21
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:i76209$cha$1@news.onet.pl...

    > Wiesz chociaż, ile kosztuje połączenie tepsa -> play? A orange ->
    > play? :-)

    Zależy od abonamentu, jednak w każdym kosztuje więcej niż Tepsa->Orange,
    Plus, Era i Orange/Era/Plus->Orange/Era/Plus

  • 82. Data: 2010-09-19 22:42:22
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    > Tam nie. Za to w zasadzie w całej Europie obowiązują niesymetryczne
    > stawki
    > dla nowych graczy. Przy tym słowo "nowych" czasem jest tylko
    > formalnością,
    > bo dotyczy tak "nowych" sieci jak włoski Wind, niemiecki e-plus,
    > francuski
    > Bouygues Telecom
    > Do tego jeszcze słowacki tusmobil, belgijski Base i kilka innych.
    >
    > Więc może się zastanów łaskawie nad adekwatnością słowa "absurd"

    Podaj jakiś link do cennika, chce zobaczyć gdzieś jeszcze pozycje:
    połączenia komórkowe*

    *za wyjątkiem jakiegoś wypierdka

  • 83. Data: 2010-09-19 22:46:54
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

> [...]
    > Do tego jeszcze słowacki tusmobil, belgijski Base i kilka innych.
    >
    > Więc może się zastanów łaskawie nad adekwatnością słowa "absurd"

    http://www.t-mobile.de/tarife/0,10821,17773-_2168,00
    .html

    jakoś nie widzę tu *połączenia do e-plus
    innych języków nie znam i nawet nie chcę mi się sprawdzać, ale Ty wiesz
    lepiej, bo jesteś obyty w Europie.
    Gdyby w Niemczech był taki ABSURD, to faktycznie przeszliby chyba na
    Play dla firm jak w tej reklamie...

  • 84. Data: 2010-09-20 06:22:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    spryciasz pisze:

> [...]
    (..)

> [...]
    > lepiej, bo jesteś obyty w Europie.
    > Gdyby w Niemczech był taki ABSURD, to faktycznie przeszliby chyba na

    mówisz i masz(po polsku):
    http://t-mobile-de.karciarz.pl/
    w sieci 5 centów poza 15

    ToMasz

  • 85. Data: 2010-09-20 06:48:30
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "Waldek Godel" news:ulw9pcf9z680.dlg@lepper.institute.com

    > Do tego jeszcze słowacki tusmobil

    oooo, a co to za cudo? jakiś regionalny twór telekomunikacyjny, który został
    przemianowany na jakąś europejską markę?
    z tego co się orientuję u naszych sąsiadów obecny jest T-Mobile, Orange oraz
    O2, do którego zaliczamy podmiot wymieniony wyżej?

  • 86. Data: 2010-09-20 08:13:53
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "spryciasz" <n...@a...ee> Odpowiedz na

    > Fajna reklama, a klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
    > gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe niż do
    > normalnych sieci. he he

    Bo to oczywiście Play ustala cenniki "normalnych" sieci?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 87. Data: 2010-09-20 10:21:25
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > (..)

    .html

    > mówisz i masz(po polsku):
    > http://t-mobile-de.karciarz.pl/
    > w sieci 5 centów poza 15

    No miażdżysz i popisałeś się niczym łysy uderzający grzywką o parapet.
    Primo podałem link do oficjalnej strony, a nie jakiś mały serwis,
    secundo: mówimy o pozycji w cenniku typu:
    stacjonarki, własna sieć, inne sieci komórkowe, *trefne sieci komórkowe
    nikogo nie dziwi, że dzwoniąc ze swojej sieci do obcych jest różna
    stawka, ale ta stawka do każdego z tych innych jest taka sama,
    rozumiesz? A w Polsce mamy coś takiego:
    -połączenia do stacjonarnych
    -połączenia we własnej sieci
    -połączenia komórkowe
    -Play i inne nieprzystosowane g...a
    i to jest chore

  • 88. Data: 2010-09-20 10:24:08
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
    > "spryciasz" <n...@a...ee> Odpowiedz na

    > Bo to oczywiście Play ustala cenniki "normalnych" sieci?

    To mógłby ktoś wreszcie powiedzieć, kto to do cholery wymyślił i
    ustalił?! Bo na razie trwa przerzucanie kartofla, to wina Play, to wina
    UKE, to wina Trójcy.
    Dlaczego więc żadna sieć nie weszła na rynek z połączeniami 10zł/minutę,
    ale za to po 5 minutach rozmowy z zapewnieniem loda u konsultantki? Albo
    tania sieć z połączeniami 15gr/minutę od wszystkich??

  • 89. Data: 2010-09-20 10:26:10
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

> [...]
    > Do tego jeszcze słowacki tusmobil, belgijski Base i kilka innych.
    >
    > Więc może się zastanów łaskawie nad adekwatnością słowa "absurd"

    Aha. Być może jest tak jak mówisz i są różne stawki, ale dla klienta
    końcowego jest to niewidoczne i go to nie interesuje, on tylko ma
    pozycje w cenniku: własna sieć, pozostali, a jak się firmy rozliczają
    między sobą i ile sobie płacą, to go nie interesuje!

  • 90. Data: 2010-09-20 10:32:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-20 12:24, spryciasz pisze:

    > tania sieć z połączeniami 15gr/minutę od wszystkich??

    Jest blisko: 19gr do wszystkich.

    --
    Liwiusz