  • 101. Data: 2010-09-20 11:36:12
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 20-09-10 13:27, spryciasz pisze:

> [...]
    .pdf

    > Dane z podanego linka, strona oglądana w czasie pisania mojego
    > ostatniego posta, to inna taryfa, Ty podajesz kijową ofertę Orendż Łan

    Nie wnikam czy kijowa czy patykowa. Premierę ma dziś, czyli najnowsza.

    --
    ALEX Templar

  • 102. Data: 2010-09-20 11:37:54
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 20-09-10 13:26, spryciasz pisze:

    > Ok, mały punkt dla Ciebie. To jeszcze jest zrozumiałe, sieć 3G różni się
    > trochę od pozostałych, być może uzasadniona inna stawka do 3.
    > A czym różni się Play od W3 poza barwami, żeby koszt połączenia był
    > prawie dwukrotnie wyższy?

    Stawkami MTR ustalonymi przez UKE.

    --
    ALEX Templar

  • 103. Data: 2010-09-20 11:41:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-20 13:36, ALEX pisze:

    > Nie wnikam czy kijowa czy patykowa. Premierę ma dziś, czyli najnowsza.

    Ale nie jedyna.

    --
    Liwiusz

  • 104. Data: 2010-09-20 11:42:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 13:26:19 +0200, spryciasz napisał(a):

    > Ok, mały punkt dla Ciebie. To jeszcze jest zrozumiałe, sieć 3G różni się
    > trochę od pozostałych, być może uzasadniona inna stawka do 3.

    Jakbyś miał choć odrobinę pojęcia o czym piszesz, byłoby mniej żałośnie.
    Wszystkie cztery sieci w Wielkiej Brytanii są sieciami 3G, dokładnie tak
    jak w Polsce.
    Jedynie Hutchinson ("3") jest wyłącznie siecią 3G - pozostała wielka trójka
    - jak w Polsce - ma sieci 2.5G/3G

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 105. Data: 2010-09-20 11:47:38
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 20-09-10 13:32, spryciasz pisze:

    > Są "pozostałymi sieciami komórkowymi", cokolwiek ma to znaczyć

    W matrixie W3 istnieją takie potworki. W matrixie Play (i jeszcze paru
    opów) są tylko sieci komórkowe, bez innych, bardziejszych i tym
    podobnych wymysłów.

    > Nie jest zdrowy, ale co nas tu obchodzi USA?

    Centertel też tak działał. W Polsce.

    Nie da się tam odróżnić po
    > wyróżniku czy to stacjonarna/komórka, u nas póki co się da.

    > No właśnie, cały czas jest o tym dykusja, to ta sama technologia, a
    > koszt z niewiadomego powodu inny.

    Jakiego niewiadomego? To powszechnie wiadome na grupie. I nie do końca
    inny: są taryfy W3 z jednakową stawką do każdej sieci komórkowej.

    > Były stawki osobne do W1, W2 i W3? nie przypominam sobie

    Do W3 od kogo?

    --
    ALEX Templar

  • 106. Data: 2010-09-20 12:01:54
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

> [...]
    > tak
    > jak w Polsce.
    > Jedynie Hutchinson ("3") jest wyłącznie siecią 3G - pozostała wielka

    Napisałem: różni się trochę, właśnie tym, że od początku była w tej
    technologii, w tej chwili wszystkie sieci migrują do 3G, kiedyś było to
    bardziej kontrastowe i stąd najwyraźniej wzięła się inna stawka do 3 w
    UK.

  • 107. Data: 2010-09-20 12:05:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 14:01:54 +0200, spryciasz napisał(a):

> [...]
    > technologii, w tej chwili wszystkie sieci migrują do 3G, kiedyś było to
    > bardziej kontrastowe i stąd najwyraźniej wzięła się inna stawka do 3 w

    Najwyraźniej jesteś fantastą który nie ma zielonego pojęcia o czym
    rozmawia.
    EOT. Przynajmniej dla mnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 108. Data: 2010-09-20 14:57:25
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-20 13:42, Waldek Godel wrote:

    > Jakbyś miał choć odrobinę pojęcia o czym piszesz, byłoby mniej żałośnie.

    Wszyscy tylko "nie karmić trolla"... A ja myślę, że niektóe trzeba
    _hodować_.

    Takiej zabawy nie mamy za często, przyznaj. ;-)

    TG

  • 109. Data: 2010-09-20 14:59:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 16:57:25 +0200, TGor napisał(a):

    > Wszyscy tylko "nie karmić trolla"... A ja myślę, że niektóe trzeba
    > _hodować_.
    >
    > Takiej zabawy nie mamy za często, przyznaj. ;-)

    Ja już wolę takie, które bywają śmieszne, np. tak jak kiedyś Zaciek.
    Ten jest tylko żenujący.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 110. Data: 2010-09-20 15:05:18
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-20 16:59, Waldek Godel wrote:

    > Ja już wolę takie, które bywają śmieszne, np. tak jak kiedyś Zaciek.
    > Ten jest tylko żenujący.

    No bo Ty mu odpisujesz a ja tylko sobie czytam.
    Ale fakt, Zaciek Marębski (oraz reszta, o których nie napiszę, bo mnie
    pozwie ;-) ) jest nadal numerem 1 na liście.

    TG