    Subject: Re: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Fri, 27 Jan 2017 19:38:49 +0100

    W dniu 2017-01-26 o 23:59, Pszemol pisze:

    > W instrukcji jaką przytoczyłeś wyżej pisano wyraźnie AppStore, nie iTunes.

    Nie wiedziałem że AppStore w iTunes to nie AppStore.

    Natomiast AppStore na telefonie chciał karty płatniczej a jak nie to
    kazał spadać. Dlatego próbowałem potem na PC'cie za pomocą Store dodać
    to co usunąłem.
    Czyli synchronizacja telefonu za pomocą iTunes nie jest faktycznie
    jakąkolwiek synchronizacją. Tylko tak głupio przycisk nazwali. Szkoda.

    Szkoda też że nie istnieje możliwość przywrócenia usuniętych kontaktów.
    Dobrze, że wcześniej zsynchronizowałem z Outlookiem
    Bo jeśli się ustawi iClouda to koniec, przestaje istnieć możliwość
    synchronizacji z jakimkolwiek innym programem pocztowym. Trzeba tego
    iClouda zdezaktywować aby zaciągnąć cokolwiek z Outlooka.
    Czyli w moim przypadku stracił bym je bezpowrotnie całą pocztę jeśli nie
    chciałbym ponownie stracić programów. Bzdura straszna.

    > Ty, a może Ty usunąłeś również AppStore z telefonu?? :-)))

    Nie da się, sprawdzałem ;)

    > Ty jesteś pewnie z tych jednorożców co dawniej robili "format c:"
    > w MS-DOS i potem prosili co robić dalej :-))

    ;) może...
    Dam temu gejfonowi z miesiąc. Ale cały czas noszę przy sobie BlackBerry
    Bold przy sobie, tak na wszelki wypadek, żeby karta SIM miała gdzie
    wrócić skąd przybyła. Jak na razie gejfon do pięt nie dorasta BB, np,
    pogoda... Po co mi widzet pogody i możliwość wpisania miasta, jeżeli
    gejfon przyjmuje ZAWSZE stolicę Polski za moje miasto jeśli nie widzi
    GPS? Wifi jest włączone. Albo widzet 'Kalendarz'... który nie jest
    żadnym kalendarzem tylko widzetem 'Następne'. Nie ma możliwości aby
    wyświetlał kalendarz, jakikolwiek, tygodniowy, miesięczny...

    no ale daję cały czas mu szansę... bo się pewnie nie znam... jeszcze...

    --
    Irokez