  • Data: 2017-01-27 20:35:26
    Temat: Re: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Próbowałem gejfona z radiem zsynchronizować.. zawiesił kompletnie moduł
    > BT w radiu (Pioneer AVH-X2700BT) ;)

    Mnie iPad 2, ktory kupilem dawno temu tez nie przekonal do tej
    filozofii. Zas tak chwalone dlugie wsparcie mocno ograniczylo jego
    wydajnosc w zamian nie dajac mi niemal niczego wartosciowego.
    No ale coz, ktos kupuje te wszystkie urzadzenia z iOS i czesto sa to
    ludzie bardzo zadowoleni z przesiadki, np z Androida.
    Przez chwile mialem zakusy, zeby dac szanse iOS ale wystarczylo, zebym
    troche podzialal na tablecie (pomijajac jego predkosc), system nie
    oferowal mi niczego przydatnego dla mnie, co nie byloby juz w Androidzie.
    Swego czasu takim istotnym dla mnie atutam byla kontrola uprawnien
    aplikacji, od pewnego czasu przewaga ta zniknela. Innych nie widze.