  • Data: 2017-03-08 19:33:48
    Temat: Re: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-08 o 19:24, Liwiusz pisze:

    > To to potrafi każdy biedafon :)

    zdziwił byś się...
    prawie roztrzaskałem o ścianę samsunga B550
    Po 2 miesiącach męczarni...
    prawie, bo diabelstwo nawet wytrzymałe, leży głęboko w szufladzie z
    gratami, po pół roku wytargałem go aby sprawdzić jaki numer ma karta SIM
    w modemie LTE, i się uruchomił, z poziomem baterii praktycznie takim jak
    go cisnąłem tam. Chyba jego jedyna zaleta...

    ps. były też służbowy, coś mam pecha do darowanych modeli.

    --
    Irokez