  • Data: 2009-05-05 10:37:33
    Temat: Re: internet - prawda to ?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:gtp4et$b43$1@inews.gazeta.pl...

    > "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote in message

    g.googlegroups.com...

    > Wiadomo, zona juz piate dziecko u baby znachorki pod drzewem powila i w
    > zyciu nie pojdziemy do tych darmozjadow w szpitalach!

    "
    Facetowi zsiniało lewe jądro. Poszedł do lekarza, a ten stwierdził -
    konieczna natychmiastowa amputacja! I ciach.

    Po kilku dniach zsiniało drugie - ten sam lekarz stwierdził "za późno pan
    przyszedł, to są przerzuty, trzeba amputować". Facet pozbył się drugiego.

    Po jakimś czasie zsiniała reszta. Ale zamiast pójść do lekarza postanowił
    odwiedzić znachorkę. Ta odchyliła jego gacie, popatrzyła i rzekła "po mojemu
    to gacie farbują".
    "

    A tak na serio to jak chcesz analogii to sobie wyobraź, że jedno dziecko
    zmarło bo ktoś pomylił preparat, drugie zakazili gronkowcem i nie
    odratowali - bo był weekend, trzecie zaginęło. Następnym razem znów wyślesz
    tam kobietę, żeby rodziła?