  • Data: 2009-05-05 12:18:42
    Temat: Re: internet - prawda to ?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:gtp4et$b43$1@inews.gazeta.pl...

    vbg.googlegroups.com...

    > "
    > Facetowi zsiniało lewe jądro. Poszedł do lekarza, a ten stwierdził -
    > konieczna natychmiastowa amputacja! I ciach.
    >
    > Po kilku dniach zsiniało drugie - ten sam lekarz stwierdził "za późno pan
    > przyszedł, to są przerzuty, trzeba amputować". Facet pozbył się drugiego.
    >
    > Po jakimś czasie zsiniała reszta. Ale zamiast pójść do lekarza postanowił
    > odwiedzić znachorkę. Ta odchyliła jego gacie, popatrzyła i rzekła "po mojemu
    > to gacie farbują".
    > "

    a gosc przyszedl do lekarza z jakimis pryszczami na penisie
    - och nie ma rady to chinski tryper trzeba amputowac - rzekl lekarz

    zmartwiony poszedl do drugiego
    -och nie ma rady to chinski tryper trzeba amputowac- rzekl ten drugi

    skoro tak pomyslal zalamany to sprobuje jeszcze u chinskiego znachora
    - ten bedzie wiedzial najlpiej

    przyszedl , opowiada : dwoch lekarzy kazalo mi amputowac.

    po co ? zdziwil sie znachor - sam odpadnie.

    XXX