  • 1. Data: 2011-12-06 21:01:07
    Temat: internet do tabletu - u kogo ??
    Od: MK <e...@o...pl>

    Witam

    Gdzie najbardziej opłaca wykupić jakiś mały pakiet intenetowy ?? mam
    tablet samsunga z 3g generalnie cała zabawa z internetem opiera sie o
    wifi ale czasem jednak przydałby sie internet z modemu, na stronie play
    widzę że przy doładowaniu za 50 zł i wiecej dostaje się pakiet na 150
    dni 1 GB, chciałem tylko dowiedzieć się czy to prawda bo informacje na
    stronce playmobile są dość "skąpe". Z tego co wiem jeszcze można kupić
    simplusa i za 7 zł jest 100 mB miesięcznie. Moze jeszcze gdzieś ??
    oferty t-mobile i orange przyznaje bez bicia nie znam. Oczywiście te 100
    mB miesięcznie w zupełności by wystarczyło.

  • 2. Data: 2011-12-06 21:08:17
    Temat: Re: internet do tabletu - u kogo ??
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2011-12-06 22:01, MK pisze:
> [...]
    > oferty t-mobile i orange przyznaje bez bicia nie znam. Oczywiście te 100
    > mB miesięcznie w zupełności by wystarczyło.

    Może to: http://aero2.pl/bdi.html

    Pozdr.
    Skorupa

  • 3. Data: 2011-12-06 21:15:21
    Od: MK <e...@o...pl>

    > Może to: http://aero2.pl/bdi.html
    >
    > Pozdr.
    > Skorupa

    a to już rozsyłają ?? kiedyś ktoś się skarżył na grupie na to że nie
    dostał przez długi czas.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-12-06 21:19:58
    Od: MK <e...@o...pl>

    W dniu 2011-12-06 22:15, MK pisze:

    > a to już rozsyłają ?? kiedyś ktoś się skarżył na grupie na to że nie
    > dostał przez długi czas.
    >
    > Pozdrawiam
    ok już widzę, trochę trzeba poczekać :-)

  • 5. Data: 2011-12-06 21:27:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.12.2011 22:01, MK pisze:
> [...]
    > oferty t-mobile i orange przyznaje bez bicia nie znam. Oczywiście te 100
    > mB miesięcznie w zupełności by wystarczyło.
    co tydzień to samo. kup sobie kartę sim na allegro z orange free na
    karte, niedawno były po 33zł - za to masz 6gb na 12 albo 24 miesiące.

    ToMasz

  • 6. Data: 2011-12-06 21:32:42
    Od: MK <e...@o...pl>

    > co tydzień to samo. kup sobie kartę sim na allegro z orange free na
    > karte, niedawno były po 33zł - za to masz 6gb na 12 albo 24 miesiące.
    >
    > ToMasz

    I o to mi chodziło. Dziekuję serdecznie za pomoc.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-12-06 22:37:33
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam

> [...]
    > za 7 zł jest 100 mB miesięcznie. Moze jeszcze gdzieś ?? oferty t-mobile i
    > orange przyznaje bez bicia nie znam. Oczywiście te 100 mB miesięcznie w

    Jest jeszcze darmowy Internet na kartach FreeM tylko że mi na razie chodzi
    tylko w komórce. Po podłączeniu telefonu jako modem do kompa niestety nie
    działa dostaje komunikat brak uaktywnionych danych pakietowych i nic nie
    umiem z tym zrobić.
    Może ktoś to testował czy taka karta na tablecie będzie działa czy też
    potrzeba danych pakietowych? A może wiecie jak uaktywnić te dane pakietowe
    :)

    Pozdrawiam
    Damian

  • 8. Data: 2011-12-06 23:42:22
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > oferty t-mobile i orange przyznaje bez bicia nie znam. Oczywiście te 100
    > mB miesięcznie w zupełności by wystarczyło.

    Ja mam w Orange usługę Internet za 5 zł i w zasadzie prawie wcale
    miesiąc w miesiąc jej nie wykorzystuję. Jak coś sprawdzam w telefonie, a
    jestem w domu to łączy się przez Wifi. Na dworze ani w autobusie to mi
    się nie chce telefonu wyciagać.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 9. Data: 2011-12-06 23:53:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-06 22:08, Skorupa pisze:

    > Może to: http://aero2.pl/bdi.html

    A działa to w mieszkaniu, czy tylko na wolnym powietrzu? Chodzi mi o zasięg.
    Jeśli używałabym z komputerem to musiałabym dokupić jakiś modem do tej
    karty sim? Najlepiej pasowałby mi jakiś modem na USB.

    animka

  • 10. Data: 2011-12-08 12:35:21
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > kup sobie karte sim na allegro z orange free na
    > karte, niedawno byly po 33zl - za to masz 6gb na 12 albo 24
    > miesiace.
    A skad sie bierze tyle miesiecy? Skoro na stronach Orange jest waznosc 150
    dni dopiero od 100 zlotych?