  • 1. Data: 2003-08-28 20:53:50
    Temat: interia.pl ???
    Od: Gilder <g...@i...at.pl>

    co sie dzieje z interią, ludzie mi wysylają maile i nic nie przychodzi
    :/ tak jakby zrobili jakis filtr ktory zle dziala :/

  • 2. Data: 2003-08-30 00:18:09
    Temat: Re: interia.pl ???
    Od: tm <e...@p...fm>

    Gilder wrote:
    > co sie dzieje z interią, ludzie mi wysylają maile i nic nie przychodzi
    > :/ tak jakby zrobili jakis filtr ktory zle dziala :/

    Co sie dzieje nie wiem, ale sam zauwazam od dluzszego czasu problemy.
    Moze to jakas zacheta do kupna konta? ;) Ja w kazdym razie usuwam
    wlasnie tam moje konto "spamowe" i zakladam gdzie indziej.

    --
    Tom

  • 3. Data: 2003-08-30 00:18:33
    Od: "kamileq" <k...@b...pl>

    news:biljsc$593$1@atlantis.news.tpi.pl: Gilder wklepał:
    > co sie dzieje z interią, ludzie mi wysylają maile i nic nie przychodzi
    > :/ tak jakby zrobili jakis filtr ktory zle dziala :/

    tak działa interia. radzę zmienić konto
    http://mail.o2.pl i http://poczta.wp.pl - good

    --
    Pozdrawia kamileq!
    [Jeśli udzieliłem błędnej odpowiedzi to skontaktuj się proszę ze mną

  • 4. Data: 2003-08-30 11:08:21
    Od: Thuban Draconis <t...@m...pl>

    kamileq (k...@b...pl)@30 sie 2003:

    > http://mail.o2.pl i http://poczta.wp.pl - good
    Bardzo, bardzo zły wybór.

    --
    ,,Agdisz tak szedl thobyas, a psek byezal gego zanym''.
    Używasz OE? http://42.pl/url/30 ; http://jestem-leniem.tk

  • 5. Data: 2003-08-30 11:08:29
    Od: Andrzej Sosnowski <r...@u...raptor.pl>

    On Sat, 30 Aug 2003 00:18:33 +0000 (UTC), kamileq wrote:
    > news:biljsc$593$1@atlantis.news.tpi.pl: Gilder wklepał:
    >
    > tak działa interia. radzę zmienić konto
    > http://mail.o2.pl i http://poczta.wp.pl - good

    Czy "good" dlatego, że oba są open relajami? :)

    --
    raptor * JID:raptor()chrome.pl

  • 6. Data: 2003-08-30 11:08:38
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    "kamileq" <k...@b...pl> wrote in

    > tak działa interia. radzę zmienić konto
    > http://mail.o2.pl i http://poczta.wp.pl - good

    Good? Open relaye, na kilku RBL-ach, Twoja poczta nie bedzie dochodzic do
    wielu odbiorcow i Ty to za good uwazasz? ROTFL...

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 7. Data: 2003-08-30 12:58:58
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Tomasz Nidecki <n...@t...net> napisał(a):

    > Good? Open relaye, na kilku RBL-ach, Twoja poczta nie bedzie dochodzic do
    > wielu odbiorcow i Ty to za good uwazasz? ROTFL...

    o2 jest jeszcze OR? Bo ode mnie nie przyjmuje:

    riget:root:~# telnet kogut.o2.pl 25
    Trying 212.126.20.60...
    Connected to kogut.o2.pl.
    Escape character is '^]'.
    220 o2.pl ESMTP Wita
    ehlo yo
    250-kogut.o2.pl
    250-PIPELINING
    250-SIZE 6300000
    250-VRFY
    250-ETRN
    250-XVERP
    250 8BITMIME
    mail from:<r...@o...pl>
    250 Ok
    rcpt to:<v...@f...lublin.pl>
    554 <v...@f...lublin.pl>: Recipient address rejected:
    Access denied

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 8. Data: 2003-08-30 15:36:11
    Temat: o...@o...pl [Re: interia.pl ???]
    Od: Thuban Draconis <t...@m...pl>

    Przemyslaw Frasunek (v...@f...lublin.pl)@30 sie 2003:

    > o2 jest jeszcze OR? Bo ode mnie nie przyjmuje:

    > riget:root:~# telnet kogut.o2.pl 25
    [...]
    > Access denied
    220 o2.pl ESMTP Wita
    ehlo open-relay-test
    250-kogut.o2.pl
    250-PIPELINING
    250-SIZE 6300000
    250-VRFY
    250-ETRN
    250-XVERP
    250 8BITMIME
    mail from:<halinka/o2|pl>
    250 Ok
    rcpt to:<venglin-usenet/freebsd|lublin|pl>
    250 Ok

  • 9. Data: 2003-08-30 19:59:05
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote in

    > o2 jest jeszcze OR? Bo ode mnie nie przyjmuje:

    $ telnet kogut.o2.pl 25
    Trying 212.126.20.60...
    Connected to kogut.o2.pl.
    Escape character is '^]'.
    220 o2.pl ESMTP Wita
    ehlo test
    250-kogut.o2.pl
    250-PIPELINING
    250-SIZE 6300000
    250-VRFY
    250-ETRN
    250-XVERP
    250 8BITMIME
    mail from:<X...@o...pl>
    250 Ok
    rcpt to:<n...@n...com>
    250 Ok
    quit
    221 Bye

    XXXXXXXXX = adres istniejacego uzytkownika.

  • 10. Data: 2003-08-30 23:07:24
    Od: "kamileq" <k...@b...pl>

    news:Xns93E71A1798EF1tonidtonidnet@127.0.0.1: Tomasz Nidecki wklepał:
    > "kamileq" <k...@b...pl> wrote in

    > Good? Open relaye, na kilku RBL-ach, Twoja poczta nie bedzie dochodzic do
    > wielu odbiorcow i Ty to za good uwazasz? ROTFL...

    a można tak po Polsku?