  • 1. Data: 2003-08-28 08:56:10
    Temat: SOFTPRO2 - Sosnowiec prośba o opinie na temat firmy
    Od: "Maciej Jędrzejko" <m...@w...pl>

    Witam

    Mam prośbe o opinie na temat firmy która oferuje stałe łącza w Sosnowcu i
    okolicach
    firma nazywa się SOFTPRO2
    adres www.softpro2.pl

    Intersuje mnie czy jakosc ich usług jest satysfakcjonująca. Czy nie ma
    kłopotów z 24h dostarczaniem internetu, jak jest z awaryjnością, jak
    wyglada szybkość transferu itd za wszelkie info bede wdzieczny.

    Jesli ktoś zna lub korzysta z usług tej firmy niech sie ujawni - własnie
    jestem o krok od decycji o wykupieniu u nich stałego łącza. Sprawa jest
    bardzo pilna - musze sie zdecydowac w ciągu doby. Dlatego mozna odpowiadac
    na priv m...@w...pl albo na GG

    Pozdrawiam
    maciej jędrzejko
    www.banana.szanty.pl