  • 11. Data: 2003-08-31 10:17:57
    Temat: Re: interia.pl ???
    Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl>

    checking whether posting environment is sane... FAILED
    checking for kamileq@Sat, 30 Aug 2003 23:07:24 +0000 (UTC)...
    > news:Xns93E71A1798EF1tonidtonidnet@127.0.0.1: Tomasz Nidecki wklepał:

    > a można tak po Polsku?

    Wybacz przedpiscy, to Twoje "good" go zmyliło najwyraźniej...

    Definicja ROTFL: http://www.jfiok.org/phrases.html
    Definicja open relay: http://nospam-pl.net/open-relay.php
    Definicja RBL: http://webmedia.net.pl/poczta/e-mail-przez-www/

    I dodatkowo: odbiorca <http://wiem.onet.pl/wiem/fts.html?q=odbiorca> oraz
    poczta <http://wiem.onet.pl/wiem/fts.html?q=poczta> . Do tego chciałbym
    dodać - nieco offtopicznie, bo to w sumie nie jest pl.hum.poezja, ani nic
    zbliżonego nawet - że przysłówki po *p*olsku piszemy z małej litery.

  • 12. Data: 2003-08-31 10:18:08
    Od: "Jaroslaw Puchala" <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org>

    "kamileq" <k...@b...pl> wrote in message
    > news:Xns93E71A1798EF1tonidtonidnet@127.0.0.1: Tomasz Nidecki wklepał:

    > a można tak po Polsku?

    To znaczy ze jak przeprowadze cos takiego jak podal Tomasz, czyli :

    $ telnet kogut.o2.pl 25
    Trying 212.126.20.60...
    Connected to kogut.o2.pl.
    Escape character is '^]'.
    220 o2.pl ESMTP Wita
    ehlo test
    250-kogut.o2.pl
    250-PIPELINING
    250-SIZE 6300000
    250-VRFY
    250-ETRN
    250-XVERP
    250 8BITMIME
    mail from:<X...@o...pl>
    250 Ok
    rcpt to:<n...@n...com>
    250 Ok
    quit
    221 Bye

    XXXXXXXXX = adres istniejacego uzytkownika.

    i za XXXXXXX wstawie twoj login np. kamileq lub kamil to moge poslac w swiat
    tysiące maili nie znajac twojego hasla.
    Nawet chyba testowałem ostatnio czy o2.pl jeszcze jest OR właśnie z loginu
    Kamil :P

    Have a nice day ;)

    Pozdrawiam
    J.P.

  • 13. Data: 2003-08-31 11:25:46
    Od: "kamileq" <k...@b...pl>

> [...]
    >
    > Good? Open relaye, na kilku RBL-ach, Twoja poczta nie bedzie dochodzic do
    > wielu odbiorcow i Ty to za good uwazasz? ROTFL...

    Okej sorki. dzisiaj przeczytałem artykuł w PCWK 09/2003 na ten temat. już
    wiem co to jest RBL i open-relay itp. Faktycznie, polski gigant wp.pl i
    mniejsze o2.pl jest w złej sytuacji. ja mam płatne konto na wp.. hm.. ale
    autoryzację to już oni wprowadzili, to krok na przód.

    --
    Pozdrawia kamileq!
    [Www.Google.Pl twoim przyjacielem!]

  • 14. Data: 2003-08-31 12:37:29
    Od: "kamileq" <k...@b...pl>

    news:biscbj$jp6$1@SunSITE.icm.edu.pl: Jaroslaw Puchala wklepał:
    [CIACH]
> [...]
    > swiat tysiące maili nie znajac twojego hasla.
    > Nawet chyba testowałem ostatnio czy o2.pl jeszcze jest OR właśnie z loginu

    ale teraz jest autoryzacja smtp :-P

  • 15. Data: 2003-08-31 17:04:11
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "kamileq" <k...@b...pl> ihn
    news:bisik4$d17$1@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.internet.polip

    > ale autoryzację to już oni wprowadzili, to krok na przód

    ROTFLOL :o)

    Poczytaj sobie w archiwum mordpliku, od jak dawna WP ma problemy z
    konfiguracją serwerów oraz jak "wiele" zmieni w ich postrzeganiu
    fakt zastosowania SMTP Auth...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 16. Data: 2003-08-31 17:56:06
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    "kamileq" <k...@b...pl> wrote in

    > ale teraz jest autoryzacja smtp :-P

    I co z tego? Jakbys mial auto, w ktorym z jednej strony jest zajebisty
    zamek, a z drugiej nie ma zadnego i kazdy moze drzwi otworzyc, to
    uwazalbys to za bezpieczne auto?

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 17. Data: 2003-08-31 18:06:59
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    "kamileq" <k...@b...pl> wrote in

    > Okej sorki. dzisiaj przeczytałem artykuł w PCWK 09/2003 na ten temat.

    Ciesze, sie ze sie do czegos przydal 8>

    > już wiem co to jest RBL i open-relay itp. Faktycznie, polski gigant
    > wp.pl i mniejsze o2.pl jest w złej sytuacji. ja mam płatne konto na
    > wp.. hm.. ale autoryzację to już oni wprowadzili, to krok na przód.

    Na razie stanie w miejscu dopoki nie wylacza mozliwosci wysylania bez
    autoryzacji. A od czasu gdy pisalem artykul "awansowali" do kolejnych
    RBL-i - jak sprawdzalem kilka dni temu, to byli juz na 9-ciu. Slowem:
    good luck dla nich by sie z nich wypisac, mala szansa IMHO.

  • 18. Data: 2003-08-31 18:07:12
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    kamileq <k...@b...pl> wrote:
    > news:biscbj$jp6$1@SunSITE.icm.edu.pl: Jaroslaw Puchala wklepał:
    > [CIACH]
    > ale teraz jest autoryzacja smtp :-P
    Ale bez niej także można wysyłać listy, tak?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 19. Data: 2003-09-01 01:09:31
    Od: "kamileq" <k...@b...pl>

    news:Xns93E8BCB82E932tonidtonidnet@127.0.0.1: Tomasz Nidecki wklepał:
> [...]
    > RBL-i - jak sprawdzalem kilka dni temu, to byli juz na 9-ciu. Slowem:
    > good luck dla nich by sie z nich wypisac, mala szansa IMHO.

    no właśnie, co to sobie oni myślą.. ja mam tam płatne konto... shit.....

  • 20. Data: 2003-09-08 09:37:07
    Od: "Przyczeq" <p...@p...onet.pl>

    wszystko to nieprawda. ja mam chyba 3 lata konto na interii i dziala bez
    zarzutu wszystko dochodzi. jestem w pelni zadowolony z ich uslug