  • 1. Data: 2003-08-28 08:56:42
    Temat: Sobig-F
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    Sobig-F pojawil sie we wtorek 19.08. Juz tego samego dnia jedna z firm
    oferujacych oprogramowanie antywirusowe udostepnila wzorzec potrzebny
    do usuwania tego wirusa. Minal ponad tydzien. Dopiero dzis widac,
    ze internetowi uslugodawcy zaczeli czyscic poczte z tego smiecia.
    Dopiero po tygodniu.

    Przez ten caly czas przez siec przewalaly sie bez sensu niezliczone
    ilosci listow. Mogloby ich nie byc, gdyby internetowi uslugodawcy,
    zamiast liczyc klientow i pieniadze, zaczeli liczyc straty, jakie
    przynosi tolerowanie zarazy w sieci.

    Maciek

  • 2. Data: 2003-08-28 09:46:55
    Temat: Re: Sobig-F
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Maciek Uhlig pisze:

    [o Sobig.F]

> [...]
    > ilosci listow. Mogloby ich nie byc, gdyby internetowi uslugodawcy,
    > zamiast liczyc klientow i pieniadze, zaczeli liczyc straty, jakie

    Ja też uważam, że nie powinno się używać tych systemów operacyjnych.
    Ale żeby od razu nazywać Windows 'zarazą'?

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

    If it looks easy, it's tough. If it looks tough, it's damn well impossible.

  • 3. Data: 2003-08-28 18:10:12
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Maciek Uhlig wrote:
> [...]
    > ilosci listow. Mogloby ich nie byc, gdyby internetowi uslugodawcy,
    > zamiast liczyc klientow i pieniadze, zaczeli liczyc straty, jakie

    kolego miej na uwadze, ze trwa jeszcze sezon urlopowy

    zyga
    --
    Zygmunt M. Zarzecki

    then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with
    Bass Boost and all the music is free. - unknown

  • 4. Data: 2003-08-28 20:53:53
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > kolego miej na uwadze, ze trwa jeszcze sezon urlopowy

    I chwała Panu! Dzięki temu chyba dostaję tylko 60 Sobigów na godzinę, a
    nie na minutę...

    Michał

  • 5. Data: 2003-08-29 15:05:47
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Michał Rolka wrote:

    > I chwała Panu! Dzięki temu chyba dostaję tylko 60 Sobigów na godzinę, a
    > nie na minutę...
    >
    > Michał

    zwrocilem tylko uwage na inny aspekt ;-)

    zyga

  • 6. Data: 2003-08-30 00:17:24
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Maciek Uhlig na pl.internet.polip:
> [...]
    > ilosci listow. Mogloby ich nie byc, gdyby internetowi uslugodawcy,
    > zamiast liczyc klientow i pieniadze, zaczeli liczyc straty, jakie

    Ich straty?