  • Data: 2009-04-14 14:08:09
    Temat: Re: inteligentne liczniki energii ... do 2020 roku !?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agent 0700 donosi:

    > Wziąłeś się za spawanie i urzednik uzna, że zamiast 200 A starczy Ci np. 50
    >:-)
    >
    > Jedziesz potem samochodem i odpada błotnik, który tydzień temu przyspawałeś
    >:-)

    Ja mam błotniki w samochodzie (chyba) na śrubki i nie obawiam się o to,
    że odpadną. Zresztą nigdy by mi do głowy nie przyszło, by samemu coś
    przy samochodzie spawać. Czyli to nie ten problem. Natomiast -- jak już
    wspomniałem -- mogę rozważyć możliwość zakupu kilkudziesięciu kWh energii
    elektrycznej na dobę, odbieranej w ten sposób, że zakład energetyczny
    włącza u mnie grzałkę o mocy rzędu 10kW kiedy mu najwygodniej. Mógłbym
    za to płacić stały abonament w wysokości kilkudziesięciu złotych.

    --
    Jarek