  • Data: 2009-04-14 21:39:29
    Temat: Re: inteligentne liczniki energii ... do 2020 roku !?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek napisał:

    > Ciekawe czy będziesz taki szczęśliwy jak po wprowadzeniu możliwości
    > zdalnego włączenia przez nich prądu u Ciebie w domu , wprowadzą czipy
    > do oznakowywania ludzi.

    [...trochę wypłodów wyobraźni...]

    > Licznik prądu to dopiero początek. Prawdziwe atrakcje zaczną się później.
    > Dobrze ze tego nie dożyję.

    Ponieważ nie widzę związku między licznikami prądu, a czipami wszczepianymi
    ludzom, dodam tylko, że mógłbym jeszcze kupować prąd tak, jak rzodkiewkę
    na targu. Rzodkiewka tańsza jest wiosną niż zimą. W lecie znowu ceny trochę
    skaczą do góry. Pod koniec dnia można kupić dwa pęczki w cenie jednego.
    Żeby tak się dało z prądem, to do licznika musi docierać informacja
    o aktualnej cenie wynikającej z sytuacji w sieci.

    --
    Jarek