  • Data: 2009-04-14 20:57:23
    Temat: Re: inteligentne liczniki energii ... do 2020 roku !?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swoją drogą, to ja bym chętnie zawarł
    > umowę z zakładem energetyczny, która by określała, że to ONI zdalnie
    > sterują _możliwością_ włączenia prądożernych urządzeń w domu. Byle na
    > uczciwych zasadach. Na uczciwych, czyli zamiast 40 groszy, za taki prąd
    > by dostali 5-10 groszy.
    >
    > --
    > Jarek
    Ciekawe czy będziesz taki szczęśliwy jak po wprowadzeniu możliwości zdalnego
    włączenia przez nich prądu u Ciebie w domu , wprowadzą czipy do oznakowywania
    ludzi. To dopiero będzie super rozwiązanie. Żadnych dokumentów i kart
    płatniczych, małolat nie kupi fajek ani nie wejdzie do kina na film dla
    doroślejszych. Podciętemu nie sprzedadzą gorzały, bo terminal nie sfinalizuje
    transakcji. Nie będzie rozpraw poszlakowych bo będzie wiadomo z dokładnością do
    2 metrów gdzie kto był. Będą i inne udogodnienia. Za nie pójście na mszę ( czyli
    nie danie na tacę ) czip spowoduje 3 godziny nie możliwego do zniesienia bólu
    zęba. Za spóźnienie do pracy niemożliwość oglądania telewizji przez dwa dni. Za
    myśli że za dużo się pracuje i za mało zarabia brak premii. Licznik prądu to
    dopiero początek. Prawdziwe atrakcje zaczną się później. Dobrze ze tego nie
    dożyję. Bo nie widzę żeby postęp w medycynie był tak szybki jak w licznikach do
    prądu. I na żaden przełom w wydłużeniu życia dzisiejszemu pięćdziesięciolatkowi
    się nie zanosi.