  • 21. Data: 2009-02-09 14:17:57
    Temat: Re: inny artykuł
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    fv pisze:

    > Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?

    To ile, wg Szanownego, KM winny mieć motocykle "na ulicę"? I dlaczego
    nie +/- 10KM więcej albo mniej?

    > Na sportowej maszynie jest niewygodnie i tak ma być;

    Tiaa..? Właściciele twierdzą inaczej:

    http://tinyurl.com/asqz7r

    > Ale nie jest tak,
    > że bredzi chyba?

    chyba?

    --

    pozdr
    pj

  • 22. Data: 2009-02-09 14:27:00
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-09 14:28:04 +0100, Magic <m...@w...pl> said:

    > Nie, mają co najwyżej za dużo mocy jak na umiejętnosci i stan umysłu
    > niektórych kierowników. Zawsze znajdzie się sytuacja gdy paru koni albo
    > paru cm na dohamowaniu zabraknie.

    Z tego by wynikało, że takiego er-łana powinni robić w serii 2000-3000
    sztuk - bo więcej umiejących wykorzystać potencjał tego sprzęta, to się
    na świecie może nie znaleźć ;-)

    > Etam, nie zawsze. Mnie na cebrze jest np bardzo wygodnie.

    i:

    > Pozdrawiam - Maciek, (...)/600rr(...)

    Tak dyskretnie się kolega chwali ;-)
    Gratsy! (pewnie spóźnione)

    > Bez sensu ta dyskusja - wymowa artykułu była taka że najlepiej jakby
    > było po jednym optymalnym modelu motocykla w kazdej kategorii i szlus,
    > bo reszta to zbytek i szpanerstwo. Bzdura kompletna.

    Karykatura, wyolbrzymienie - tak. Plus parę błedów merytorycznych (jak
    choćby to z dual-sportami). Ale trochę racji w tym IMHO jest.
    Odnoszę wrażenie, że kiedyś maszyny były ukierunkowane na użyteczność,
    bo fun dawała sama jazda. Dzisiaj to już za mało i tego funu musi być
    znacznie więcej i innego rodzaju. Co znaczy że albo tak wyewoluowały
    potrzeby motocyklistów (tudzież tak je ukierunkowali producenci), albo
    współczesne motocykle są kierowane w znacznie bardziej masowe gusta
    (silna potrzeba lansu i takie tam).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 23. Data: 2009-02-09 17:48:01
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > McLaren sprzedaje swoje bolidy, a one zupelnie nie nadaja sie do
    > jezdzenia po wroclawskich ulicach.

    Od wroclawskich ulic to Ty sie Krakusie odstosunkuj.
    ;)

    Sebastian S.

  • 24. Data: 2009-02-09 18:25:51
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    On 9 Lut, 08:07, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Jesli "to" ma reprezentowac madrosc to co Ty czytujesz? Forum Onetu?
    > Pytamboniewiem.

    Chodziło mi o ogólny zamysł artykułu i tezę, że firmy produkujące
    motocykle zamiast zbudować raz a porządnie motocykl, co roku go
    ulepszają o różne przydatne rzeczy, odchudzając, zwiększając moc,
    dodając gadżety mimo iż mogłyby zrobić to od razu..
    To że artykuł się pojawił na onecie lub ktoś napisał przez ścigacz pl
    od razu ma oznaczać głupotę?

    pozdrawiam
    __
    bandit 600s

  • 25. Data: 2009-02-09 18:37:40
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    -koNkRet- pisze:
> [...]
    > ulepszają o różne przydatne rzeczy, odchudzając, zwiększając moc,
    > dodając gadżety mimo iż mogłyby zrobić to od razu..

    Gdyby zrobily motocykl doskonaly to na czym by zarabialy ?

    Mam wrazenie ze autor artykulu chcial blysnac ale mu nie wyszlo :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 26. Data: 2009-02-09 19:54:12
    Od: n...@s...com

    On Mon, 9 Feb 2009 17:48:01 +0000 (UTC), Seba
    <s...@g...pl> wrote:

    >Od wroclawskich ulic to Ty sie Krakusie odstosunkuj.
    >;)

    Przepraszam ze te dziurawe dukty nazwalem ulicami ;P

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 27. Data: 2009-02-09 20:04:07
    Od: n...@s...com

    On Mon, 09 Feb 2009 13:48:40 +0100, fv <f...@c...com> wrote:

    >Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?

    Znaczy co ? Uniemozliwa to jazde nimi po ulicach ? Bo jesli nie to
    zaden fakt :) A ze mnie tyle nie potrzeba to ciagle nie swiadczy
    jakoby mialy tej mocy za duzo.

    >Uniwersalnych motocykli już prawie nie ma.

    A kiedys byly ? Tak szczerze ? Zwroc uwage ze one wszystkie byly
    wybitnie wielozadaniowe czyli zadnego z zadan nie wykonywaly
    porzadnie. Zupelnie jak v-strom, trampek czy inny iksiks.

    > Tutaj zgadzam się w tym sensie, że rynek idzie w jednoosobówki i to coraz mniej
    praktyczne.
    > Przykładem niech będzie Ducati Monster 696 którego
    >jedynym zastosowaniem jest lansik.

    Moze masz racje, nie bede dyskutowac bo nie widzialem, ale niektore
    starsze ducaty wzbudzaja u mnie chec posiadania i cieszenia oka.

    >Na sportowej maszynie jest niewygodnie i tak ma być; ale każdemu wolno przecież
    narzekać, zwłaszcza
    >gdy pisze prawdę. Może to i niepolityczne albo np. obarczone błędnym założeniem...
    Ale nie jest tak,
    >że bredzi chyba?

    Nieno, ale wisz. Przydaje sie odrobina konsekwencji. Znaczy jesli nie
    odpowiada mi taki/inny typ motocykla to go nie kupuje. Koniec, kropka.
    Jak chcial miec wygodnie ustawione podnozki i nozki pasazerki to po
    cholere bral sportowa maszyne w ktorej z difoltu ma sie pozycja 'kota
    strajacego na zerdzi'?

    >Politykę srał pies, ale dowalanie że onet=ścigacz=syf w trybie domyślnym to insza
    sprawa.

    No przykro mi, zarowno onet jak i scigacz chyba lubia taka opinie bo
    nic nie robia by ja zmienic. No ale w koncu taki jeden premier mowil
    ze dzieki publikacjom w brukowcach docieraja do spoleczenstwa. Znaczy
    moze i dobrze ze takie strony istnieja i maja swoja misje

    >Gdzieżbym śmiał z inną intencją podchodzić!111

    na intencje jest dobra marchewka, kolega mi mowil.

    pozdr
    newrom

  • 28. Data: 2009-02-09 20:36:40
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 09 Feb 2009 21:04:07 +0100, <n...@s...com> wrote:

    [...]
    > A kiedys byly ? Tak szczerze ?

    Oczywiście, że kiedyś były wielozadaniowe. Znaczy, na przykład
    miało się Harleya hardtaila i jeździło się nim w trasy enduro,
    bo nie było nic innego do tego zadania. :-) [Widziałem gdzieś
    śliczny zbiór zdjęć, czarno białych, starych harleyów przedzierających
    się przez las]

    Teraz technologia pozwala na bardziej wyspecjalizowane konstrukcje
    to i specjalizacja jest dużo większa. :-) Ale uniwersalne motocykle
    też są miłe.

    [...]
    > na intencje jest dobra marchewka, kolega mi mowil.

    Ale trudno przymocować. (Zwłaszcza taką w kostce)

    > newrom
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 29. Data: 2009-02-09 21:04:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Z tego by wynikało, że takiego er-łana powinni robić w serii 2000-3000
    > sztuk - bo więcej umiejących wykorzystać potencjał tego sprzęta, to się
    > na świecie może nie znaleźć ;-)

    Tak to akurat sugerował autor artykułu.

    > i:

    > Tak dyskretnie się kolega chwali ;-)
    > Gratsy! (pewnie spóźnione)

    No, o jakieś 3 miechy :) Możesz aktualnie u Żwirka obejrzeć.

> [...]
    > potrzeby motocyklistów (tudzież tak je ukierunkowali producenci), albo
    > współczesne motocykle są kierowane w znacznie bardziej masowe gusta

    Oczywiście że ewoluowały i potrzeby i możliwości. To jest postęp. Dziś
    UJM w rodzaju XJ6 czy Fazera ma parametry sportów z lat 70-tych.
    Motocykli jest masa i w tej masie coraz więcej miejsca na maszyny
    niszowe, dla nielicznych, o wyczesanych parametrach. Czy producenci
    samochodów też mają zredukowac liczbę modeli do Smarta, Golfa i A6 ? Nie
    ma miejsca dla X-Bowa, 911 i Veyrona ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 30. Data: 2009-02-10 00:28:33
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kefir napisał(a):
    > Elou!
    > "-koNkRet-" <k...@o...pl> wrote in message
    > http://moto.onet.pl/1528773,2217,artykul.html

    > Jesli "to" ma reprezentowac madrosc to co Ty czytujesz? Forum Onetu?
    > Pytamboniewiem.

    No to podpadne pewnie i naraze sie na szydere (choc moze byl juz czas
    przywyknac?;) ) i powiem, ze mnie sie _duch_ artykulu podobal. I na
    dodatek rozumiem chyba, co mial watkotworca na mysli opisujac wspomniany
    artykul - do tej pory glownie psioczono tutaj na zenujaco niski poziom
    prasowych artykulow z oczywista teza (motocyklisci to samo zlo).
    Kierujac sie - jak w wiekszosci przypadkow - zasada domniemanej
    niewinnosci, zakladam iz autor chcial wyrazic cos, co IMO bardzo trudno
    ujac w 3 strony internetowego artykulu, ktory "ma byc felietonem o
    motocyklach". Wyszlo, jak wyszlo - przynajmniej jest temat do jakiejs
    tam dyskusji, ktora nie powinna jednak wzbudzac zbyt wielkich emocji.