-
21. Data: 2009-02-09 14:17:57
Temat: Re: inny artykuł
Od: "(pj)" <p...@w...pl>
fv pisze:
>
> Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?
To ile, wg Szanownego, KM winny mieć motocykle "na ulicę"? I dlaczego
nie +/- 10KM więcej albo mniej?
> Na sportowej maszynie jest niewygodnie i tak ma być;
Tiaa..? Właściciele twierdzą inaczej:
http://tinyurl.com/asqz7r
> Ale nie jest tak,
> że bredzi chyba?
chyba?
--
pozdr
pj
gsx1300r
-
22. Data: 2009-02-09 14:27:00
Temat: Re: inny artykuł
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-02-09 14:28:04 +0100, Magic <m...@w...pl> said:
>> Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?
>
> Nie, mają co najwyżej za dużo mocy jak na umiejętnosci i stan umysłu
> niektórych kierowników. Zawsze znajdzie się sytuacja gdy paru koni albo
> paru cm na dohamowaniu zabraknie.
Z tego by wynikało, że takiego er-łana powinni robić w serii 2000-3000
sztuk - bo więcej umiejących wykorzystać potencjał tego sprzęta, to się
na świecie może nie znaleźć ;-)
> Etam, nie zawsze. Mnie na cebrze jest np bardzo wygodnie.
i:
> Pozdrawiam - Maciek, (...)/600rr(...)
Tak dyskretnie się kolega chwali ;-)
Gratsy! (pewnie spóźnione)
> Bez sensu ta dyskusja - wymowa artykułu była taka że najlepiej jakby
> było po jednym optymalnym modelu motocykla w kazdej kategorii i szlus,
> bo reszta to zbytek i szpanerstwo. Bzdura kompletna.
Karykatura, wyolbrzymienie - tak. Plus parę błedów merytorycznych (jak
choćby to z dual-sportami). Ale trochę racji w tym IMHO jest.
Odnoszę wrażenie, że kiedyś maszyny były ukierunkowane na użyteczność,
bo fun dawała sama jazda. Dzisiaj to już za mało i tego funu musi być
znacznie więcej i innego rodzaju. Co znaczy że albo tak wyewoluowały
potrzeby motocyklistów (tudzież tak je ukierunkowali producenci), albo
współczesne motocykle są kierowane w znacznie bardziej masowe gusta
(silna potrzeba lansu i takie tam).
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
23. Data: 2009-02-09 17:48:01
Temat: Re: inny artykuł
Od: Seba <s...@g...pl>
> McLaren sprzedaje swoje bolidy, a one zupelnie nie nadaja sie do
> jezdzenia po wroclawskich ulicach.
Od wroclawskich ulic to Ty sie Krakusie odstosunkuj.
;)
--
Pozdrawiam
Sebastian S.
-
24. Data: 2009-02-09 18:25:51
Temat: Re: inny artykuł
Od: -koNkRet- <k...@o...pl>
On 9 Lut, 08:07, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> Jesli "to" ma reprezentowac madrosc to co Ty czytujesz? Forum Onetu?
> Pytamboniewiem.
Chodziło mi o ogólny zamysł artykułu i tezę, że firmy produkujące
motocykle zamiast zbudować raz a porządnie motocykl, co roku go
ulepszają o różne przydatne rzeczy, odchudzając, zwiększając moc,
dodając gadżety mimo iż mogłyby zrobić to od razu..
To że artykuł się pojawił na onecie lub ktoś napisał przez ścigacz pl
od razu ma oznaczać głupotę?
pozdrawiam
__
bandit 600s
-
25. Data: 2009-02-09 18:37:40
Temat: Re: inny artykuł
Od: Kuczu <p...@j...pl>
-koNkRet- pisze:
> Chodziło mi o ogólny zamysł artykułu i tezę, że firmy produkujące
> motocykle zamiast zbudować raz a porządnie motocykl, co roku go
> ulepszają o różne przydatne rzeczy, odchudzając, zwiększając moc,
> dodając gadżety mimo iż mogłyby zrobić to od razu..
Gdyby zrobily motocykl doskonaly to na czym by zarabialy ?
Mam wrazenie ze autor artykulu chcial blysnac ale mu nie wyszlo :)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
26. Data: 2009-02-09 19:54:12
Temat: Re: inny artykuł
Od: n...@s...com
On Mon, 9 Feb 2009 17:48:01 +0000 (UTC), Seba
<s...@g...pl> wrote:
>Od wroclawskich ulic to Ty sie Krakusie odstosunkuj.
>;)
Przepraszam ze te dziurawe dukty nazwalem ulicami ;P
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta
-
27. Data: 2009-02-09 20:04:07
Temat: Re: inny artykuł
Od: n...@s...com
On Mon, 09 Feb 2009 13:48:40 +0100, fv <f...@c...com> wrote:
>Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?
Znaczy co ? Uniemozliwa to jazde nimi po ulicach ? Bo jesli nie to
zaden fakt :) A ze mnie tyle nie potrzeba to ciagle nie swiadczy
jakoby mialy tej mocy za duzo.
>Uniwersalnych motocykli już prawie nie ma.
A kiedys byly ? Tak szczerze ? Zwroc uwage ze one wszystkie byly
wybitnie wielozadaniowe czyli zadnego z zadan nie wykonywaly
porzadnie. Zupelnie jak v-strom, trampek czy inny iksiks.
> Tutaj zgadzam się w tym sensie, że rynek idzie w jednoosobówki i to coraz mniej
praktyczne.
> Przykładem niech będzie Ducati Monster 696 którego
>jedynym zastosowaniem jest lansik.
Moze masz racje, nie bede dyskutowac bo nie widzialem, ale niektore
starsze ducaty wzbudzaja u mnie chec posiadania i cieszenia oka.
>Na sportowej maszynie jest niewygodnie i tak ma być; ale każdemu wolno przecież
narzekać, zwłaszcza
>gdy pisze prawdę. Może to i niepolityczne albo np. obarczone błędnym założeniem...
Ale nie jest tak,
>że bredzi chyba?
Nieno, ale wisz. Przydaje sie odrobina konsekwencji. Znaczy jesli nie
odpowiada mi taki/inny typ motocykla to go nie kupuje. Koniec, kropka.
Jak chcial miec wygodnie ustawione podnozki i nozki pasazerki to po
cholere bral sportowa maszyne w ktorej z difoltu ma sie pozycja 'kota
strajacego na zerdzi'?
>Politykę srał pies, ale dowalanie że onet=ścigacz=syf w trybie domyślnym to insza
sprawa.
No przykro mi, zarowno onet jak i scigacz chyba lubia taka opinie bo
nic nie robia by ja zmienic. No ale w koncu taki jeden premier mowil
ze dzieki publikacjom w brukowcach docieraja do spoleczenstwa. Znaczy
moze i dobrze ze takie strony istnieja i maja swoja misje
>Gdzieżbym śmiał z inną intencją podchodzić!111
na intencje jest dobra marchewka, kolega mi mowil.
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta
-
28. Data: 2009-02-09 20:36:40
Temat: Re: inny artykuł
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Mon, 09 Feb 2009 21:04:07 +0100, <n...@s...com> wrote:
[...]
>> Uniwersalnych motocykli już prawie nie ma.
> A kiedys byly ? Tak szczerze ?
Oczywiście, że kiedyś były wielozadaniowe. Znaczy, na przykład
miało się Harleya hardtaila i jeździło się nim w trasy enduro,
bo nie było nic innego do tego zadania. :-) [Widziałem gdzieś
śliczny zbiór zdjęć, czarno białych, starych harleyów przedzierających
się przez las]
Teraz technologia pozwala na bardziej wyspecjalizowane konstrukcje
to i specjalizacja jest dużo większa. :-) Ale uniwersalne motocykle
też są miłe.
[...]
> na intencje jest dobra marchewka, kolega mi mowil.
Ale trudno przymocować. (Zwłaszcza taką w kostce)
> newrom
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
-
29. Data: 2009-02-09 21:04:21
Temat: Re: inny artykuł
Od: Magic <m...@w...pl>
de Fresz pisze:
> On 2009-02-09 14:28:04 +0100, Magic <m...@w...pl> said:
>
>>> Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?
>>
>> Nie, mają co najwyżej za dużo mocy jak na umiejętnosci i stan umysłu
>> niektórych kierowników. Zawsze znajdzie się sytuacja gdy paru koni
>> albo paru cm na dohamowaniu zabraknie.
>
> Z tego by wynikało, że takiego er-łana powinni robić w serii 2000-3000
> sztuk - bo więcej umiejących wykorzystać potencjał tego sprzęta, to się
> na świecie może nie znaleźć ;-)
>
Tak to akurat sugerował autor artykułu.
>
>> Etam, nie zawsze. Mnie na cebrze jest np bardzo wygodnie.
>
> i:
>
>> Pozdrawiam - Maciek, (...)/600rr(...)
>
> Tak dyskretnie się kolega chwali ;-)
> Gratsy! (pewnie spóźnione)
>
No, o jakieś 3 miechy :) Możesz aktualnie u Żwirka obejrzeć.
>
>> Bez sensu ta dyskusja - wymowa artykułu była taka że najlepiej jakby
>> było po jednym optymalnym modelu motocykla w kazdej kategorii i szlus,
>> bo reszta to zbytek i szpanerstwo. Bzdura kompletna.
>
> Karykatura, wyolbrzymienie - tak. Plus parę błedów merytorycznych (jak
> choćby to z dual-sportami). Ale trochę racji w tym IMHO jest.
> Odnoszę wrażenie, że kiedyś maszyny były ukierunkowane na użyteczność,
> bo fun dawała sama jazda. Dzisiaj to już za mało i tego funu musi być
> znacznie więcej i innego rodzaju. Co znaczy że albo tak wyewoluowały
> potrzeby motocyklistów (tudzież tak je ukierunkowali producenci), albo
> współczesne motocykle są kierowane w znacznie bardziej masowe gusta
> (silna potrzeba lansu i takie tam).
>
Oczywiście że ewoluowały i potrzeby i możliwości. To jest postęp. Dziś
UJM w rodzaju XJ6 czy Fazera ma parametry sportów z lat 70-tych.
Motocykli jest masa i w tej masie coraz więcej miejsca na maszyny
niszowe, dla nielicznych, o wyczesanych parametrach. Czy producenci
samochodów też mają zredukowac liczbę modeli do Smarta, Golfa i A6 ? Nie
ma miejsca dla X-Bowa, 911 i Veyrona ?
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
30. Data: 2009-02-10 00:28:33
Temat: Re: inny artykuł
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
Kefir napisał(a):
> Elou!
> "-koNkRet-" <k...@o...pl> wrote in message
> http://moto.onet.pl/1528773,2217,artykul.html
>
>> Wreszcie jakiś mądrzejszy artykuł o motocyklach. (co nie znaczy że ze
>> wszystkim się zgadzam)
>
> Jesli "to" ma reprezentowac madrosc to co Ty czytujesz? Forum Onetu?
> Pytamboniewiem.
No to podpadne pewnie i naraze sie na szydere (choc moze byl juz czas
przywyknac?;) ) i powiem, ze mnie sie _duch_ artykulu podobal. I na
dodatek rozumiem chyba, co mial watkotworca na mysli opisujac wspomniany
artykul - do tej pory glownie psioczono tutaj na zenujaco niski poziom
prasowych artykulow z oczywista teza (motocyklisci to samo zlo).
Kierujac sie - jak w wiekszosci przypadkow - zasada domniemanej
niewinnosci, zakladam iz autor chcial wyrazic cos, co IMO bardzo trudno
ujac w 3 strony internetowego artykulu, ktory "ma byc felietonem o
motocyklach". Wyszlo, jak wyszlo - przynajmniej jest temat do jakiejs
tam dyskusji, ktora nie powinna jednak wzbudzac zbyt wielkich emocji.
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)