  • 1. Data: 2009-02-08 16:10:04
    Temat: Grossglockner
    Od: Seb75 <s...@p...onet.pl>

    W czerwcu zamierzam sie wybrać do Austrii na Grossglocknerstrasse. W
    związku z tym mam pytania do osób które już to mają za sobą:
    1. Padło na czerwcowy długi weekend (jeden z nielicznych w tym roku) i
    pytanie czy nie bedzię za bardzo szronić tam na górze, pewnie w
    lipcu / sierpniu byłoby bezpieczniej ale nie ma specjalnie wyboru.
    Trase otwierają w maju czyli teoretycznie powinno być w porzo.
    2. Czy ktoś ma jakieś miłe doświadczenie z noclegiem na miejscu,
    jakieś miejsce godne polecenia. Czy w ogóle można zaryzykować
    pojechanie na pałe i znalezienie czegoś na miejscu czy lepiej
    rezerwować?

    Seb
    FZ6

  • 2. Data: 2009-02-08 16:38:18
    Temat: Re: Grossglockner
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Seb75 wrote:
> [...]
    > jakieś miejsce godne polecenia. Czy w ogóle można zaryzykować
    > pojechanie na pałe i znalezienie czegoś na miejscu czy lepiej

    Pare lat temu byli tam Gosciu z Zonzim (BTW, na Fazerach, mam namiary).
    Zdaje sie ze dzialali totalnie "z marszu". Tam sa dosc otwarci, ulotki
    informacyjne takze po polsku. Wczesniejsza rezerwacja moze oznaczac
    korzystniejsza cene a tanio tam nie jest. Wrzucam na wszelki choc pewnie
    czytales:
    http://www.grossglockner.at/en/hochalpenstrasse/moto
    rrad/48-kilometer-fahrspass.htm

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 3. Data: 2009-02-08 18:26:08
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Seb75" <s...@p...onet.pl> napisał

    > pytanie czy nie bedzię za bardzo szronić tam na górze, pewnie w
    > lipcu / sierpniu byłoby bezpieczniej

    Nikt nie da Ci gwarancji pogody w zadnym miesiacu.
    Nie ma znaczenia w czerwcu, czy w sierpniu.
    Ogolnie - przelecze alpejski sa otwierane najpozniej okolo
    20 maja. Jak jest otwarta - jedziesz! Tam mysla pod katem
    motocyklistow. Czerwiec to jeszcze nie sezon. Nie ma problemu z
    noclegami w okolicy.
    Nawiasem mowiac, majac do dyspozycji cztery dni, mozna skoczyc do
    Szwajcarii (2 dni na dojazd i powrot) i zaliczyc wiekszosc
    najpiekniejszych przeleczy i tras przez pozostale 2 dni.
    W Szwajcarii pieknych tras jest od groma. Bezplatnych.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-02-08 20:21:15
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Sun, 8 Feb 2009 19:26:08 +0100, "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

> [...]

    Nie ma reguły.

    Jechaliśmy z Aska przez GG w połowie sierpnia zeszłego roku.
    Pogoda super, widoczność super, słońce, sucho, ciepło, błękitne niebo,
    nie wialo za mocno itp. Fota: http://tiny.pl/v23q

    Dzień wcześniej jechał Barted i zeznawał, że ciemno, mokro, zimno,
    mgła, chmury itp.

    Dwa dni po nas z kolei jechał Yahoo (autem - gej ;P) i mieli ciemno,
    zimno i 15cm swieżego sniegu. Fota: http://tiny.pl/v23m

    A nocowalismy na Seecamp w Zell am See. Jak na kamping to standard
    megawypasiony, super lazienki, dobra knajpa, a ceny bardzo sensowne.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 5. Data: 2009-02-08 20:39:35
    Od: "Krzysztof Samborski" <s...@g...pl>

    Seb75 <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W czerwcu zamierzam sie wybra=E6 do Austrii na Grossglocknerstrasse. W
    > zwi=B1zku z tym mam pytania do os=F3b kt=F3re ju=BF to maj=B1 za sob=B1:

    Bylem, jechalem. Potwierdzam ze jak to w gorach - zadnej gwarancji. Poza tym
    http://www.grossglocknerstrasse.eu/grossgl/historiad
    rogipl.htm

    Na haslo africatwin dostaniesz znizke ;)

  • 6. Data: 2009-02-08 22:00:44
    Od: AlF <s...@g...com>

    Eskimos wrote:

    > Jechaliśmy z Aska przez GG w połowie sierpnia zeszłego roku.
    > Pogoda super, widoczność super, słońce, sucho, ciepło, błękitne niebo,
    > nie wialo za mocno itp. Fota: http://tiny.pl/v23q

    dzieki za zdjecia - rewelka. juz wiem czemu byliscie zapakowani na full
    - Twoja druga polowa na kazdym zdjeciu w innym ubranku ;-). A ten facet
    z wytatuowana fujara to tak nawiasem nie zasypywal gruszek w popiele,
    opony prawie zamkniete ...

    > Dwa dni po nas z kolei jechał Yahoo (autem - gej ;P) i mieli ciemno,
    > zimno i 15cm swieżego sniegu. Fota: http://tiny.pl/v23m

    ale to bylo puszka, nieprawdaz? a jak sie robi to geolokalizacje?

    > A nocowalismy na Seecamp w Zell am See. Jak na kamping to standard
    > megawypasiony, super lazienki, dobra knajpa, a ceny bardzo sensowne.

    masz gdzies opisana trase - miasto za miastem?

    pozdr,
    Alf

  • 7. Data: 2009-02-09 08:59:40
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl>

    Seb75 <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    Czy w og=F3le mo=BFna zaryzykowa=E6
    > pojechanie na pa=B3e i znalezienie czego=B6 na miejscu czy lepiej
    > rezerwowa=E6?

    w ostatniej miejscowosci przed bramkami wjazdowymi odbij w ktorakolwiek
    uliczke w lewo i masz spanie w kwaterach prywatnych w cenie okolo 20 E za 1
    nocleg ze sniadaniem, jak bedzie wiecej noclegow spokojnie znajdziesz i za 15
    E ze sniadankiem, zaleta jest taka ze do bramek masz kilka minut jazdy, mozna
    zostawic bambetle (kufry, sakwy na kwaterze) i mozesz spokojnie pojechac
    wieczorem, wtedy nie ma juz wycieczek autokarowych, jest maly ruch i mozna
    poskladac sie ostro w winkle, no i widoki piekne, na miejscu sa knajpki, jest
    po prawej stronie na wyjezdzie z wioski taka a la motocyklowa z sikajacym
    niedzwiedziem

    DUZA ZALETA JEST PORANEK GDY BUDZI CIE ODGLOS WKRECANYCH NA MAKSA MOTOCYKLI
    lecacych na przelecze:-))

    p.s. informacje z sierpnia zeszlego roku

    pawel ACE
    TT i ST

  • 8. Data: 2009-02-10 21:08:56
    Od: Seb75 <s...@p...onet.pl>

    On 9 Lut, 09:59, "paweł ACE" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > lecacych na przelecze:-))
    >
    > p.s. informacje z sierpnia zeszlego roku

    No dzięki wszystkim. To teraz juz wiem ze nic nie wiem :)

    Na wszelki wypadek opracuje takze trase do chorwacji - i decyzję
    podejmę dzień przed wyjazdem na podstawie prognozy pogody:)

    Dzięki

    Seb
    FZ6

  • 9. Data: 2009-02-10 21:54:48
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Tue, 10 Feb 2009 13:08:56 -0800 (PST), Seb75 <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Na wszelki wypadek opracuje takze trase do chorwacji - i decyzję
    >podejmę dzień przed wyjazdem na podstawie prognozy pogody:)

    No tamtędy sie właśnie jedzie do Chorwacji ;) Z GG zjeżdżasz na druga
    stronę, Heiligenblut, Tolmezzo, Udine, Triest, Koper i już HR. Z
    Heiligenblut do Porecia masz raptem 300 km.

    Rozbij sobie na 2 dni: pierwszego dnia spory kawałek z Polski pod GG,
    a drugiego lajtowo wstajesz o 10, wjezdzasz na góre, zjezdzasz na
    druga strone, 300km i pod wieczór jestes w HR.

    Bylem w HR raz, wróce z pewnoscia, ale nie wyobrazam sobie pojechac
    tam inna droga, chocby nawet sporo krótszą.

  • 10. Data: 2009-02-11 08:23:14
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl>

    Seb75 <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No dzi=EAki wszystkim. To teraz juz wiem ze nic nie wiem :)

    znaczy czego nie wiesz?

    spanie masz z marszu i to w dobrej jak na Austrie cenie, jedzenie masz w
    cenie spania, jest tez knajpa jak musisz wiecej nawrzucac, pare kilometrow
    wczesniej sa stacje paliw, mozna placic karta
    nie trafisz pogody to sobie spedzisz ten 1 dzien na miejscu,
    ja raz w maju (koniec miesiaca)z 10 lat temu nie trafilem pogody, droga byla
    zamknieta i sniegu z poltora metra na niej, to przyjechalem kiedy indziej i
    bylo bardzo OK

    pakuj sie i spokojnie jedz i dupy nie zawracaj:-)))

    pawel ACE
    TT i ST