eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleinny artykułRe: inny artykuł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Magic <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: inny artykuł
    Date: Mon, 09 Feb 2009 22:04:21 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 71
    Message-ID: <gmq5p6$vts$1@news.onet.pl>
    References: <4...@l...googlegroups.com>
    <gmoqat$oe4$1@news.wp.pl> <8...@4...com>
    <4...@n...home.net.pl> <gmp1dk$d28$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@4...com>
    <gmp8op$ml5$1@inews.gazeta.pl> <gmpb3i$u12$1@wueska.motocykle.org>
    <gmpefk$nfc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907nb-0.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1234213478 32700 213.158.199.68 (9 Feb 2009 21:04:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2009 21:04:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gmpefk$nfc$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:587651
    [ ukryj nagłówki ]

    de Fresz pisze:
    > On 2009-02-09 14:28:04 +0100, Magic <m...@w...pl> said:
    >
    >>> Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?
    >>
    >> Nie, mają co najwyżej za dużo mocy jak na umiejętnosci i stan umysłu
    >> niektórych kierowników. Zawsze znajdzie się sytuacja gdy paru koni
    >> albo paru cm na dohamowaniu zabraknie.
    >
    > Z tego by wynikało, że takiego er-łana powinni robić w serii 2000-3000
    > sztuk - bo więcej umiejących wykorzystać potencjał tego sprzęta, to się
    > na świecie może nie znaleźć ;-)
    >

    Tak to akurat sugerował autor artykułu.

    >
    >> Etam, nie zawsze. Mnie na cebrze jest np bardzo wygodnie.
    >
    > i:
    >
    >> Pozdrawiam - Maciek, (...)/600rr(...)
    >
    > Tak dyskretnie się kolega chwali ;-)
    > Gratsy! (pewnie spóźnione)
    >

    No, o jakieś 3 miechy :) Możesz aktualnie u Żwirka obejrzeć.


    >
    >> Bez sensu ta dyskusja - wymowa artykułu była taka że najlepiej jakby
    >> było po jednym optymalnym modelu motocykla w kazdej kategorii i szlus,
    >> bo reszta to zbytek i szpanerstwo. Bzdura kompletna.
    >
    > Karykatura, wyolbrzymienie - tak. Plus parę błedów merytorycznych (jak
    > choćby to z dual-sportami). Ale trochę racji w tym IMHO jest.
    > Odnoszę wrażenie, że kiedyś maszyny były ukierunkowane na użyteczność,
    > bo fun dawała sama jazda. Dzisiaj to już za mało i tego funu musi być
    > znacznie więcej i innego rodzaju. Co znaczy że albo tak wyewoluowały
    > potrzeby motocyklistów (tudzież tak je ukierunkowali producenci), albo
    > współczesne motocykle są kierowane w znacznie bardziej masowe gusta
    > (silna potrzeba lansu i takie tam).
    >

    Oczywiście że ewoluowały i potrzeby i możliwości. To jest postęp. Dziś
    UJM w rodzaju XJ6 czy Fazera ma parametry sportów z lat 70-tych.
    Motocykli jest masa i w tej masie coraz więcej miejsca na maszyny
    niszowe, dla nielicznych, o wyczesanych parametrach. Czy producenci
    samochodów też mają zredukowac liczbę modeli do Smarta, Golfa i A6 ? Nie
    ma miejsca dla X-Bowa, 911 i Veyrona ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: