    From: Magic <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: inny artykuł
    Date: Mon, 09 Feb 2009 22:04:21 +0100

    de Fresz pisze:

    > Z tego by wynikało, że takiego er-łana powinni robić w serii 2000-3000
    > sztuk - bo więcej umiejących wykorzystać potencjał tego sprzęta, to się
    > na świecie może nie znaleźć ;-)

    Tak to akurat sugerował autor artykułu.

    > i:

    > Tak dyskretnie się kolega chwali ;-)
    > Gratsy! (pewnie spóźnione)

    No, o jakieś 3 miechy :) Możesz aktualnie u Żwirka obejrzeć.

    > Karykatura, wyolbrzymienie - tak. Plus parę błedów merytorycznych (jak
    > choćby to z dual-sportami). Ale trochę racji w tym IMHO jest.
    > Odnoszę wrażenie, że kiedyś maszyny były ukierunkowane na użyteczność,
    > bo fun dawała sama jazda. Dzisiaj to już za mało i tego funu musi być
    > znacznie więcej i innego rodzaju. Co znaczy że albo tak wyewoluowały
    > potrzeby motocyklistów (tudzież tak je ukierunkowali producenci), albo
    > współczesne motocykle są kierowane w znacznie bardziej masowe gusta
    > (silna potrzeba lansu i takie tam).

    Oczywiście że ewoluowały i potrzeby i możliwości. To jest postęp. Dziś
    UJM w rodzaju XJ6 czy Fazera ma parametry sportów z lat 70-tych.
    Motocykli jest masa i w tej masie coraz więcej miejsca na maszyny
    niszowe, dla nielicznych, o wyczesanych parametrach. Czy producenci
    samochodów też mają zredukowac liczbę modeli do Smarta, Golfa i A6 ? Nie
    ma miejsca dla X-Bowa, 911 i Veyrona ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl