  • 11. Data: 2009-02-09 10:17:50
    Temat: Re: inny artykuł
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > http://moto.onet.pl/1528773,2217,artykul.html
    >
    > Wreszcie jakiś mądrzejszy artykuł o motocyklach. (co nie znaczy że ze
    > wszystkim się zgadzam)
    >
    > Pozdrawiam
    > __
    > bandit 600s

    No fajowy, mozna sie posmiac jak taka kaprysna pogoda.
    Mi sie spodobalo, ze R1 jest zdlawiona do 299km/h :))))

    Pozdr
    Koczis
    R1

  • 12. Data: 2009-02-09 10:43:15
    Od: fv <f...@c...com>

    Hinek wrote:
    > Użytkownik <n...@s...com> napisał
    > Ale to prawda jest

    Nie psuj koledze dobrego samopoczucia.
    Niech sobie pojeździ po ludziach, jemu przecież wolno, bo jest z elity sikającej na
    portale.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 13. Data: 2009-02-09 10:48:33
    Od: n...@s...com

    On Mon, 9 Feb 2009 10:28:56 +0100, "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

    >Ale to prawda jest

    Ze placze na niewygode w poslugiwaniu sie motocyklem o zastosowaniu X
    w zastosowaniu Y ? Wez, szkoda ze nie napisal ze na krosie mu kobieta
    nogami majta bo niema drugiej pary podnozkow, a panerło sie zakopuje
    na torze ofrołdowym.

    >Hm..Nie sadze.

    Ze gratuluje czy ze poziom bravo ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 14. Data: 2009-02-09 10:51:50
    Od: n...@s...com

    On Mon, 09 Feb 2009 11:43:15 +0100, fv <f...@c...com> wrote:

    >Nie psuj koledze dobrego samopoczucia.
    >Niech sobie pojeździ po ludziach, jemu przecież wolno, bo jest z elity sikającej na
    portale.

    A cos na temat ?

    mimo wszystko pozdrawiam
    newrom
    PS. kurde z kwatral nie zagladalem i nie wiedzialem ze niepolitycznie
    jest mowic co sie mysli
    PPS. jestem w elyty synciu, krakuf elyta gróp. wiency szacunku albo
    chociaz innego slowa na "s"!!!

  • 15. Data: 2009-02-09 11:42:27
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Rafael pisze:

    > A byłeś kiedyś koło wejścia do Hard Rock Cafe w Wawie? :)

    Czyli jeden przyklad ma uzasadnic teze?
    Jesli chodzi o ten sieciowy lokal w zlotych tarasach, to nie, nie bylem
    tam i nie zamierzam, preferuje rockowe knajpy, ktore sa rockowe nie
    tylko z nazwy i gdzie idac w skorze nie czuje sie jak odmieniec w
    stadzie krawatow :)
    Tam faktycznie wszystkiego mozna sie spodziewac, nawet bym sie nie
    zdziwil, gdyby byla selekcja na wejsciu hehe

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 16. Data: 2009-02-09 11:55:48
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

> [...]
    > w zastosowaniu Y ? Wez, szkoda ze nie napisal ze na krosie mu kobieta
    > nogami majta bo niema drugiej pary podnozkow, a panerło sie zakopuje

    A ile pincetkonnych-karbonowo-tytanowych sportow jezdzi po torze?
    Nie mow mi prosze ze ludzie to kupuje pod katem toru. Pomijam wyjatki.
    Niech sie ludzie lansuja, mi to nie przeszkadza, ale mnie smieszy.
    Albo rozne cwierctonowe enduro :O Toz to paranoja.
    Samo okreslenie "drogowe enduro" jest zabawne..
    Wez Trampka, szczegolnie tego nowego..CO TO WOGOLE JEST? DO CZEGO?
    Wyjatkowo mnie smieszy moda na uklady wydechowe pod siedzeniem :))
    Niewazne, ze w dupe parzy, ze nie ma schowka, ALE JAK WYGLADA!
    itd,itp..
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 17. Data: 2009-02-09 12:22:21
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ozz <o...@t...pl> napisał(a):

    > Czyli jeden przyklad ma uzasadnic teze?

    Nie, jeden przykład zeby pokazać że autor/ka nie musi mieszkać w stanach, żeby
    znaleźć taką tabliczkę ...

    > Jesli chodzi o ten sieciowy lokal w zlotych tarasach, to nie, nie bylem
    > tam i nie zamierzam,

    pytałem tylko czy przechodziłeś obok wejścia :), ja też w środku nie byłem

> [...]
    > Tam faktycznie wszystkiego mozna sie spodziewac, nawet bym sie nie
    > zdziwil, gdyby byla selekcja na wejsciu hehe

    Z resztą się zgadzam, HRC to taki TGIF z rockową muzyką :), no i fajne gadżety
    wiszą na ścianach.

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 18. Data: 2009-02-09 12:25:15
    Od: n...@s...com

    On Mon, 9 Feb 2009 12:55:48 +0100, "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

    >A ile pincetkonnych-karbonowo-tytanowych sportow jezdzi po torze?

    Nie wiem, guzik mnie interesuja zastosowania torowe :)

    >Niech sie ludzie lansuja, mi to nie przeszkadza, ale mnie smieszy.

    Jeden sie lansuje innemu sie podoba plasticznia, czopki, czy
    mastodonty.
    Ale nie rozumiem jak mozna wysuwac pretensje do PRODUCENTA ze KLIENT
    uzywa pojazdu niezgodnie z przeznaczeniem. Coś jakby zaczal narzekac
    ze McLaren sprzedaje swoje bolidy, a one zupelnie nie nadaja sie do
    jezdzenia po wroclawskich ulicach.

    >Albo rozne cwierctonowe enduro :O Toz to paranoja.
    >Samo okreslenie "drogowe enduro" jest zabawne..

    Endurance to nie tylko bloto :-)

    >Wez Trampka, szczegolnie tego nowego..CO TO WOGOLE JEST? DO CZEGO?

    Ten nowy to nie wiem, ten stary byl calkiem fajnym polaczeniem kurwy z
    mulem. Chociaz przyznaje ze to tez byla taka swinka morska.

    >Wyjatkowo mnie smieszy moda na uklady wydechowe pod siedzeniem :))
    >Niewazne, ze w dupe parzy, ze nie ma schowka, ALE JAK WYGLADA!

    Mnie nie smieszy bo nie ma motockla ktorego bym chcial kupic, a mialby
    taki wydech. A co sobie inni kupuja to mnie rybka.

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2009-02-09 12:48:40
    Od: fv <f...@c...com>

    n...@s...com wrote:

    > A cos na temat ?

    Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?

    Uniwersalnych motocykli już prawie nie ma. Tutaj zgadzam się w tym sensie, że rynek
    idzie w
    jednoosobówki i to coraz mniej praktyczne. Przykładem niech będzie Ducati Monster 696
    którego
    jedynym zastosowaniem jest lansik.

    Z tych uniwersalnych to w zasadzie są popularne sześćsetki - i to jest dobry
    kontrargument. Honda
    CBF1000 jeszcze lepszy nawet.

    Na sportowej maszynie jest niewygodnie i tak ma być; ale każdemu wolno przecież
    narzekać, zwłaszcza
    gdy pisze prawdę. Może to i niepolityczne albo np. obarczone błędnym założeniem...
    Ale nie jest tak,
    że bredzi chyba?

    > PS. kurde z kwatral nie zagladalem i nie wiedzialem ze niepolitycznie
    > jest mowic co sie mysli

    Politykę srał pies, ale dowalanie że onet=ścigacz=syf w trybie domyślnym to insza
    sprawa.
    Co innego gdy pada argument na rzecz powyższego ^^^.

    > PPS. jestem w elyty synciu, krakuf elyta gróp. wiency szacunku albo
    > chociaz innego slowa na "s"!!!

    Gdzieżbym śmiał z inną intencją podchodzić!111

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 20. Data: 2009-02-09 13:28:04
    Od: Magic <m...@w...pl>

    fv pisze:

    > Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?

    Nie, mają co najwyżej za dużo mocy jak na umiejętnosci i stan umysłu
    niektórych kierowników. Zawsze znajdzie się sytuacja gdy paru koni albo
    paru cm na dohamowaniu zabraknie.

> [...]
    idzie w
    > jednoosobówki i to coraz mniej praktyczne. Przykładem niech będzie Ducati Monster

    A nie przyjemność z jazdy ? Kto zreszta zakwalifikował Monstera do
    kategorii UJM ?

    > Z tych uniwersalnych to w zasadzie są popularne sześćsetki - i to jest dobry
    kontrargument. Honda
    > CBF1000 jeszcze lepszy nawet.

    A duzy Fazer ? a duża SV-ka ?

    > Na sportowej maszynie jest niewygodnie i tak ma być

    Etam, nie zawsze. Mnie na cebrze jest np bardzo wygodnie.

    Bez sensu ta dyskusja - wymowa artykułu była taka że najlepiej jakby
    było po jednym optymalnym modelu motocykla w kazdej kategorii i szlus,
    bo reszta to zbytek i szpanerstwo. Bzdura kompletna.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl