    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: inny artykuł
    Date: Mon, 09 Feb 2009 13:25:15 +0100

    On Mon, 9 Feb 2009 12:55:48 +0100, "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

    >A ile pincetkonnych-karbonowo-tytanowych sportow jezdzi po torze?

    Nie wiem, guzik mnie interesuja zastosowania torowe :)

    >Niech sie ludzie lansuja, mi to nie przeszkadza, ale mnie smieszy.

    Jeden sie lansuje innemu sie podoba plasticznia, czopki, czy
    mastodonty.
    Ale nie rozumiem jak mozna wysuwac pretensje do PRODUCENTA ze KLIENT
    uzywa pojazdu niezgodnie z przeznaczeniem. Coś jakby zaczal narzekac
    ze McLaren sprzedaje swoje bolidy, a one zupelnie nie nadaja sie do
    jezdzenia po wroclawskich ulicach.

    >Albo rozne cwierctonowe enduro :O Toz to paranoja.
    >Samo okreslenie "drogowe enduro" jest zabawne..

    Endurance to nie tylko bloto :-)

    >Wez Trampka, szczegolnie tego nowego..CO TO WOGOLE JEST? DO CZEGO?

    Ten nowy to nie wiem, ten stary byl calkiem fajnym polaczeniem kurwy z
    mulem. Chociaz przyznaje ze to tez byla taka swinka morska.

    >Wyjatkowo mnie smieszy moda na uklady wydechowe pod siedzeniem :))
    >Niewazne, ze w dupe parzy, ze nie ma schowka, ALE JAK WYGLADA!

    Mnie nie smieszy bo nie ma motockla ktorego bym chcial kupic, a mialby
    taki wydech. A co sobie inni kupuja to mnie rybka.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)