eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleinny artykułRe: inny artykuł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!w
    ueska.motocykle.org!not-for-mail
    From: Magic <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: inny artykuł
    Date: Mon, 09 Feb 2009 14:28:04 +0100
    Organization: news.motocykle.org
    Lines: 37
    Message-ID: <gmpb3i$u12$1@wueska.motocykle.org>
    References: <4...@l...googlegroups.com>
    <gmoqat$oe4$1@news.wp.pl> <8...@4...com>
    <4...@n...home.net.pl> <gmp1dk$d28$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@4...com>
    <gmp8op$ml5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cjt16.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: wueska.motocykle.org 1234186163 30754 83.31.69.16 (9 Feb 2009 13:29:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...motocykle.org
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2009 13:29:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gmp8op$ml5$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:587618
    [ ukryj nagłówki ]

    fv pisze:

    >> A cos na temat ?
    >
    > Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?
    >

    Nie, mają co najwyżej za dużo mocy jak na umiejętnosci i stan umysłu
    niektórych kierowników. Zawsze znajdzie się sytuacja gdy paru koni albo
    paru cm na dohamowaniu zabraknie.

    > Uniwersalnych motocykli już prawie nie ma. Tutaj zgadzam się w tym sensie, że rynek
    idzie w
    > jednoosobówki i to coraz mniej praktyczne. Przykładem niech będzie Ducati Monster
    696 którego
    > jedynym zastosowaniem jest lansik.
    >

    A nie przyjemność z jazdy ? Kto zreszta zakwalifikował Monstera do
    kategorii UJM ?

    > Z tych uniwersalnych to w zasadzie są popularne sześćsetki - i to jest dobry
    kontrargument. Honda
    > CBF1000 jeszcze lepszy nawet.
    >

    A duzy Fazer ? a duża SV-ka ?

    > Na sportowej maszynie jest niewygodnie i tak ma być

    Etam, nie zawsze. Mnie na cebrze jest np bardzo wygodnie.

    Bez sensu ta dyskusja - wymowa artykułu była taka że najlepiej jakby
    było po jednym optymalnym modelu motocykla w kazdej kategorii i szlus,
    bo reszta to zbytek i szpanerstwo. Bzdura kompletna.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: