-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "jerzyn" <p...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
Date: Fri, 31 Jul 2009 14:12:46 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <h4un00$guu$1@news.onet.pl>
References: <h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: inet20907ng-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
X-Trace: news.onet.pl 1249042240 17374 213.158.199.79 (31 Jul 2009 12:10:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jul 2009 12:10:40 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228728
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Właśnie przeprowadziłem rozmowę z pracownikiem obsługującą Infolinię
> Konsumencką UKE.
> Gdy podniosłem temat wskaźników jakości określonych w Decyzji Prezesa UKE,
> pan mi przerwał i stwierdził kategorycznie, że "nie ma czegoś takiego".
> Zacytowałem mu wiec numer decyzji.
> Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf
> Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla abonenta i
> wogóle.
> Odczułem, że uważa każdego dzwoniącego za istotę niższej kasty, debila....
> no abonenta przecież.
> Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
Są dwie sprawy ,podziwiam Twoja wiedze ale dopuść ze tam po drugiej stronie
są tez ludzie i to młodsi i bardziej niecierpili i oni się uczą w sumie
rozmów z klientem.Sam miałem dwa kontakty z Urzędem, jeden telefoniczny i
jeden mailowy.Temat mojej skargi był oczywisty,służby pocztowe miały gdzieś
moje zażalenia odnośnie pracy poczty, a konkretnie wściekło mnie jak moje
przelewy bankowe przyniósł gościu z całkiem innego bloku.Nie bardzo lubię
jeśli moje konto bankowe i jego zawartość jest dostępna i tutaj kłania się
rzetelność poczty.Służby pocztowe miały w "głębokim' niepoważaniu moje
skargi i dopiero UKE "wyprostowało" ten temat i to jest duży plus dla
urzędu. Dopuść tez do wiadomości, ze mieć kilku "upierdliwych " klientów i
ma się dość i to jeszcze klientów którzy wszystko wiedza najlepiej i proste
pytanie, po kiego zawracają d... urzędom.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody