eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaindolencja pracowników infolinii UKERe: indolencja pracowników infolinii UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "jerzyn" <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
    Date: Fri, 31 Jul 2009 14:12:46 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <h4un00$guu$1@news.onet.pl>
    References: <h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ng-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1249042240 17374 213.158.199.79 (31 Jul 2009 12:10:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jul 2009 12:10:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228728
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Właśnie przeprowadziłem rozmowę z pracownikiem obsługującą Infolinię
    > Konsumencką UKE.
    > Gdy podniosłem temat wskaźników jakości określonych w Decyzji Prezesa UKE,
    > pan mi przerwał i stwierdził kategorycznie, że "nie ma czegoś takiego".
    > Zacytowałem mu wiec numer decyzji.
    > Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf
    > Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla abonenta i
    > wogóle.
    > Odczułem, że uważa każdego dzwoniącego za istotę niższej kasty, debila....
    > no abonenta przecież.
    > Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
    Są dwie sprawy ,podziwiam Twoja wiedze ale dopuść ze tam po drugiej stronie
    są tez ludzie i to młodsi i bardziej niecierpili i oni się uczą w sumie
    rozmów z klientem.Sam miałem dwa kontakty z Urzędem, jeden telefoniczny i
    jeden mailowy.Temat mojej skargi był oczywisty,służby pocztowe miały gdzieś
    moje zażalenia odnośnie pracy poczty, a konkretnie wściekło mnie jak moje
    przelewy bankowe przyniósł gościu z całkiem innego bloku.Nie bardzo lubię
    jeśli moje konto bankowe i jego zawartość jest dostępna i tutaj kłania się
    rzetelność poczty.Służby pocztowe miały w "głębokim' niepoważaniu moje
    skargi i dopiero UKE "wyprostowało" ten temat i to jest duży plus dla
    urzędu. Dopuść tez do wiadomości, ze mieć kilku "upierdliwych " klientów i
    ma się dość i to jeszcze klientów którzy wszystko wiedza najlepiej i proste
    pytanie, po kiego zawracają d... urzędom.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: