    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Date: Mon, 16 May 2011 02:23:01 -0700 (PDT)

    On May 16, 8:17 am, Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:
    > W dniu 2011-05-16 07:56, Andrzej Jarzabek pisze:
    > [...]
    >
    > Tych na początku skali nie trudno rozpoznać, gdy przekracza się połowę.
    > Nietrudno rozpoznać kontrast między tym, co deklarują, a co widać.
    > Powyżej siebie ekstrapoluję 8-)

    A bo mnie właśnie najbardziej interesowała górna końcówka tej skali. W
    szczególności w kontekście "osobistych obserwacji" i "rzeczywistej
    umiejętnosci 10" - byłem ciekaw, co właściwie uważasz za '10'. Bo, nie
    wiedząc oczywiście kogo mogłeś przyjmowac do pracy, ale gdybyś uważał,
    że najlepszy programista, którego przyjmowałeś do pracy ma umiejętność
    10 na 10, to jego samoocena na 8 mogła być przecież bardzo sensowna (w
    kategoriach intuicyjnych, bo przecież nie ma żadnej uniwersalnej
    skali, która by definiowała co to jest 8 albo 10).

    No ale jeśli ekstrapolujesz, to powiem tylko tyle, że używasz ciekawej
    funkcji ekstrapolującej :-)
    Bo nie śmiem spytać o kluczową w tym przypadku, skoro ekstrapolujesz
    "powyżej siebie", daną: twój własny poziom umiejętności w tej skali ;-)